Strony

Faberlic - balsam do stóp

niedziela, 31 października 2021

Udostępnij ten wpis:

 Myślę, że wiele osób boryka się z twardym naskórkiem pięt. Jako, że zbliża się lato i coraz częściej niejedna z nas chciałaby nieco odsłonić swoje stopy, pasowałoby żeby nie odstraszały one swoim wyglądem. Dlatego dziś zaprezentuję Balsamdo stóp Gładkie pięty z serii Expetr Pharma

Delikatnie wmasować niewielką ilość balsamu w czystą skórę stóp.Poczekać aż się wchłonie (ok. 10 minut). 

Świetnie się nadaje w przypadku powstawania pęknięć. Producent zaleca codzienne stosowanie.   

Zapach - powiedziałabym, że przypomina taki typowy zapach leków.
W konsystencji przypomina nieco, topiony smalec.
Co do ilości użytego kremu, to jednak nie jest ona niewielka. Może stopa testująca po prostu była bardzo wysuszona, ale jednak ilość kremu, którą trzeba było nanieść, aby swobodnie ją rozprowadzić, w mojej ocenie, do małej nie należy. Na pewno, co zasługuje na pozytywną ocenę, to fakt, że zawsze miałam problem z pękającą skórą stóp. Zwłaszcza na przełomie zimy i wiosny oraz lata i jesieni. A od kiedy stosuję ten krem zapomniałam, że coś takiego może się zdarzyć. Stosowałam wiele różnych kremów, które pomagały na krótko. Teraz mogłam w końcu o tym zapomnieć na bardzo długi czas. Tak więc jestem pewna, że nie tylko ja będę zadowolona z jego stosowania.

Daję 9 i polecam :)

Zainteresowanych odsyłam na Grupę oraz do Rejestracji

Za balsam dziękuję Joli

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia