Strony

Vizir na komunii

piątek, 12 maja 2017

Udostępnij ten wpis:
Wiecie, że ja mam dziwne pomysły więc za pewna nie zdziwicie się faktem że postanowiłam podczas komunii u szwagierki zaprezentować kapsułki Vizir.



Najpierw oczywiście wszyscy udaliśmy się na uroczystość do kościoła. Później na obiad i oczywiście nie obyło się bez życzeń i prezentów.

Gdy najważniejsza część dobiegła końca, a atmosfera nieco rozluźniła w porozumieniu ze szwagierką zaprosiłam zainteresowanych do rozmowy na temat prania i środków jakich używają. Znaczna część używa proszku do prania i płynu do płukania dozowanego do szuflady pralki. Ja pokazałam im kapsułki do prania, które mają potrójne działanie: piorą, wybielają oraz nadają tkaninom blasku.
Omówiłam łatwość użycia, przechowywania, uniwersalność oraz oczywiście nie omieszkałam wspomnieć o przyjemnym, długo utrzymującym się zapachu.

Co prawda nie mieliśmy pralki do dyspozycji aby móc wyprać zabrudzony obrus, ale cała moja rodzina miała na sobie rzeczy wyprane przy użyciu kapsułki Vizir, no i panie otrzymały po jednej próbce kapsułek a panowie ulotki - byli wśród gości i tacy, którzy sami piorą swoje rzeczy.

Rzecz jasna nie obyło się bez opowieści w jaki sposób "nabyłam prawo" ( jak to określił jeden pan) do rozdawania próbek i mówienia o nich, więc musiałam wyjaśnić wszystko od początku. Począwszy od zapisania się do EverydayMe przez formę zgłaszania się do projektów po udział w kampaniach.

Na dzień dzisiejszy czekam na wyniki prania u poszczególnych uczestników tego spotkania.

Wszystkim dziękuję za spotkanie i szwagierce za umożliwienie prezentacji.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia