Strony

Vizir i spotkanie z przyjaciółkami

poniedziałek, 22 maja 2017

Udostępnij ten wpis:
Podczas spotkania z przyjaciółkami również nie omieszkałam zaprezentować Vizir'u.




Jakbym mogła pominąć moje kochane dziewczyny i podczas spotkania z nimi nie pokazać a potem nie obdarować próbkami, skoro mam taką okazję.

Umówiłyśmy się w jednej z pobliskich knajpek na babskie pogaduchy. Tradycyjnie tematy kręciły się wkoło dzieci, domu, mężów. Było trochę wspomnień z dawnych lat :)
Nie miały pojęcia dlaczego nagle zeszłam na temat prania. Zaczęłam pytać o ilość prań jaką robią, potem o środki jakich używają. W końcu wyciągnęłam małe "prezencików" jakie dla nich miałam przygotowane.

O tym, że należę do EverydayMe wiedziały już od dawna i jaką sprawia mi przyjemność testowanie różnych rzeczy. Dlatego opowiedziałam im o kampanii, w której obecnie biorę udział. Omówiłam otrzymane kapsułki, przestrzegłam by podczas przechowywania trzymały je z daleka od dzieci i co mają robić w razie dotknięcia ich mokrymi rękami.

Bardzo spodobał im się pomysł wypróbowania otrzymanego pakunku. Jeszcze bardziej jego zapach i wygląd pudełeczka oraz szczegółowy opis zamieszczony na nim.

Niestety nasze spotkanie szybko dobiegło końca. A ja teraz czekam na opinie moich przyjaciółek, którym pięknie dziękuję za mile spędzone chwile.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia