Strony

Smakija kaszka z sosem z owoców leśnych

poniedziałek, 8 maja 2017

Udostępnij ten wpis:
Pamiętacie kampanię Smakija, w której brałam udział i zasypywałam Was wpisami odnośnie poszczególnych smaków i relacji ze spotkań? Wówczas brakowało mi kaszki z sosem z owoców leśnych. W końcu udało mi się go dostać dlatego uzupełniam relację o ten smak.


Skład:
mleko 59%, sos z owoców leśnych 20% (owoce 50%: wiśnie, maliny, czarna porzeczka, czerwona porzeczka, sok jeżynowy z koncentratu; woda, cukier, skrobia modyfikowana, substancje zagęszczające: karagen, guma ksantanowa), śmietanka, cukier, kaszka manna z pszenicy 5,6%.



Przeciętna wartość odżywcza w 100g:
wartość energetyczna 536kJ/ 127kcal
tłuszcz 4,9g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 3,2g
węglowodany 17,4g
w tym cukry 13,1g
białko 3,0g
sól 0,09g


Kaszka o konsystencji gładkiej.
Sos z owoców leśnych o dobrze wyczuwalnych owocach. W smaku lekko kwaskowaty dzięki czemu jest orzeźwiający.

Poczęstowałam kogo miałam w pobliżu i wspólna oceny padła na: 7.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia