Strony

Vizir 3 - in - 1 Pods podsumowanie

niedziela, 28 maja 2017

Udostępnij ten wpis:
Pora podsumować kampanię, w której braliśmy udział.



Jak już wiecie brałam udział w kampanii podczas, której mogłam zaprezentować rodzinie, przyjaciołom i znajomym kapsułki Vizir 3 - in - 1 Pods. Mogłam również obdarować ich próbkami oraz ulotkami.

Na zakończenie kampanii chciałabym powiedzieć coś więcej na temat wspomnianych kapsułek.


Kapsułki do prania to szybkie i skuteczne pranie.
Wyjmujesz jedną kapsułkę z opakowania i wkładasz bezpośrednio do bębna pralki, aby woda napływająca pralki mogła ją rozpuścić. następnie połóż na niej rzeczy przeznaczone do prania. Wybierz cykl i rozpocznij pranie. Pranie wstępne nie jest konieczne.

Zalety i właściwości:
Kompaktowe: łatwe w przechowywaniu i transporcie.
Gotowe do działania: łatwo się rozpuszcza i zaczyna szybko działać.
Nowoczesne: przyjemny design, który docenisz w swojej łazience.
Wydajne: 1mała kapsułka wypierze do 5kg ubrań. W przypadku mocnych zabrudzeń i twardej wody można zastosować 2 kapsułki na 6kg pranej odzieży.
Niezawodne: łatwe dozowanie.
Uniwersalne: odpowiednie do tkanin białych i kolorowych.
Potrójne działanie: pierze, wybiela i nadaje blask tkaninom.

Kapsułki piorące Vizir 3 - in - 1 Pods mogą być stosowane zarówno do tkanin białych jak i kolorowych.
Vizir doskonale sprawdza się zarówno w niskich jak i w wysokich temperaturach.
Kapsułki są dostępne w 3 wariantach: Alpine Fresh, Sensitive Clothes i Touch of Lenor Freshess.
Oraz w opakowaniach po 15, 32, 34, 38 i 42 kapsułki - w zależności wariantu.


Wszystkie potrzebne materiały otrzymałam w jednej paczce dostarczonej przez kuriera do domu.

Zarówno ja jak i przede wszystkim "moi testerzy" są bardzo zadowoleni z tego produktu i zapewnili mnie że zostanie on ich środkiem do prania prze długi czas.

W związku z powyższym całą kampanię jak i kapsułki oceniamy na 10.

Ślicznie dziękuję za otrzymaną możliwość.
Zainteresowanych udziałem w kampaniach odsyłam zaś:
https://www.everydayme.pl/

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia