Strony

Herbaty od Tea Rebels

wtorek, 16 maja 2017

Udostępnij ten wpis:
Dziś mam coś dla smakoszy herbaty.



Zielona herbata jaśminowa:



Cudny smak i niesamowity aromat w dodatku pięknie opakowana. Tak krótko można by opisać tę herbatę. Na stronie https://www.tearebels.pl/sklep/yasmeen-green-150-g/ można znaleźć bardziej szczegółowe informacje na jej temat. Ja jako zwykły pijacz herbaty posiłkowałam się znalezionymi tam wskazówkami.
Wspólna ocena 10.

Czarna herbata:




Na stronie https://www.tearebels.pl/sklep/smoky-black-150-g/ znajdziemy więcej informacji na temat tej herbaty.
Ja osobiście jestem urzeczona jej smakiem i aromatem dlatego daję jej 10, z resztą tak samo jak domownicy i goście, którzy mieli okazję jej skosztować.


Zielona herbata o smaku egzotycznych owoców:



Więcej szczegółów znajdziemy na stronie https://www.tearebels.pl/sklep/herbata-zielona-owocowa-idealitea-70g/ Dajemy jej 10 za wspaniały aromat i orzeźwiający smak.


Ja osobiście nigdy nie przepadałam za zwykłą zieloną herbatą, smakowe jakoś prędzej mi odpowiadały, a po spróbowaniu tych z pewnością w moim domu będą gościć dłużej. Dzięki szerokiej ofercie i wyczerpującym wskazówkom dostępnym na stronie, każdy może cieszyć się niesamowitym smakiem i aromatem.  Pijąc te mieszanki można zapomnieć się i zanurzyć we własnych marzeniach. Lub po prostu popijać je w towarzystwie najbliższej rodziny czy przyjaciół. Z pewnością doceni je osoba, która potrafi długo smakować i delektować się spożywanym trunkiem. Jestem pewna, że nawet ktoś kto po prostu pije dla zaspokojenia pragnienia jednym duszkiem, również odnajdzie w tej czynności chwilę rozkoszy.
Mogłabym się rozwodzić jakie to są cudowne itd, ale z pewnością najlepiej dowiecie się o tym sami kupują i pijąc je. Dodatkowo, jak wspominałam, cieszą również oko pięknymi opakowaniami, które - w przypadku metalowych - pozostaną znacznie dłużej niż sama herbata i mogą posłużyć za pojemniczki na coś zupełnie innego lub w dalszym ciągu na herbatę.

Wspólna ocena za całość 10!!! Polecam bo na prawdę warto.

Co można znaleźć w ofercie sklepu?
Herbata zielona smakowa
Herbata zielona matcha
Herbata niebieska Ulung
Herbata niebieska Oolong
Herbata turkusowa

Herbata Pu Erh czerwona
Herbata czerwona Pu Erh
Herbata czarna aromatyzowana
Herbata owocowa
Herbata Honeybush
Herbata lapacho
Herbata catuaba
Herbata smakowa
Herbata aromatyzowana
Kawa ziarnista smakowa
Kawa ziarnista aromatyzowana
Kawa mielona smakowa
Kawa rozpuszczalna smakowa
Kawa owocowa
Kawa aromatyzowana
Ulung herbata
Oolong herbata
Pu Erh herbata czerwona
Wulung
Yerba mate smakowa
Yerba mate owocowa
Yerba smakowa
Rooibos herbata
Rooibos honeybush
Honeybush herbata
Honeybush rooibos
Matcha herbata zielona
Matcha zielona herbata
Lapacho herbata
Catuaba herbata


A zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia strony:
www.tearebels.pl
https://www.facebook.com/tearebels/?fref=ts

oraz uprzejmie informuje, że do końca maja można skorzystać z 30%rabatu na cały koszyk wpisując następujący kod: herbacianymaj

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia