Strony

Vizir i pokaz pościeli

czwartek, 18 maja 2017

Udostępnij ten wpis:
Odbyło się u mnie spotkanie, w trakcie którego była prezentowana pościel satynowa.
Oczywiście wykorzystałam to spotkanie i zaprezentowałam również otrzymane kapsułki Vizir



Na spotkanie zaprosiłam moje sąsiadki, które były zainteresowane hmmmmmm...... nie wiem czym bardziej:
1. pościelą ?
czy faktem, że oprócz niej
2. mogą dowiedzieć się czegoś więcej na temat kapsułek do prania.

Najpierw wysłuchałyśmy i zachwycałyśmy się prezentowaną pościelą. Jej zaletami i pięknem. Następnie ja zaprezentowałam otrzymane próbki, omówiłam sposób, łatwość i wydajność ich użycia. Pokazałam im również nasze ubrania wyprane przy użyciu wcześniej wspomnianych kapsułek.
Część z obecnych już wiedziała wcześniej iż należę do grupy EverydayMe jednak należało wtajemniczyć pozostałych z obecnej grupy.

Na koniec wszyscy przybyli otrzymali próbki i ulotki, a na dzień dzisiejszy czekam na ich opinie.

Dziękuję za spotkanie i prezentację.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia