Strony

Vizir 3 - in - 1 Pods i nasze pranie

środa, 24 maja 2017

Udostępnij ten wpis:
Zaprezentuję Wam dziś jak kapsułki Vizir 3 - in - 1 Pods sprawdziły się u nas.


Jak wiecie w domu jest nas troje.
Jeszcze do niedawna synka ubranka prałam w środkach przeznaczonych do prania rzeczy dziecięcych.
Męża ubrania i moje na ogół pierzemy razem, ale dodatkowo z podziałem na rzeczy powiedzmy robocze ( w których mąż np pracuje przy naprawie samochodu, idzie kosić trawę lub wykonuje inną "brudną" robotę i moje np ubłocone czy upaćkane żywicą ). Tak się złożyło, że mamy nawet dwie pralki. W nowej pierze się rzeczy codziennego użytku, lepsze ubrania, ręczniki, pościel, ubranka synka. W starej "gorsze" ciuchy, szmaty do podłogi, mopy.





Sprawdziłam zastosowanie kapsułek niemal w każdym z możliwych wariantów prania jakie robi się u nas i jestem z efektu każdego z nich bardzo zadowolona.







Ani ja, ani tym bardziej żaden z moich chłopaków nie mają reakcji alergicznych co jest bardzo dużym, dodatkowym plusem.
Kapsułka pięknie się rozpuściła. Wszystko jest bardzo dobrze wyprane ( nawet robocze ubrania męża są super doprane ). A zapach jaki zostaje na ubraniach utrzymuje się na nich baaaaaardzo długo nawet po praniu.

Od kiedy otrzymaliśmy kapsułki, Pawełek - choć do tej pory bardzo lubił pomagać przy przygotowywaniu prania - jeszcze chętniej uczestniczy w przygotowywaniu oraz potem wieszaniu prania.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia