Strony

Pogaduchy z Duszą

czwartek, 16 grudnia 2021

Udostępnij ten wpis:

 Tym razem coś dla miłośników poezji, "Pogaduchy z Duszą" Agnieszki Kani.


Tomik wierszy bardzo refleksyjny, ale przypominający o tym co w życiu najważniejsze. Głębokie wsłuchanie się w siebie i własne potrzeby. Życie w zgodzie z sobą i własnym jestestwem. Słuchanie i postępowanie z podszeptami naszej Duszy, które powinno stanowić oś naszej egzystencji. Tęsknota Duszy za powrotem do pierwotnego spokoju i miłości. To ona zawiera wszystkie wskazówki jak postępować w życiu. Niestety, w dzisiejszym świecie, głośnym i zabieganym, ciężko wsłuchać się w to co Dusza ma nam do powiedzenia. A wystarczy znaleźć tylko wolną chwilę. Chwilę ciszy i spokoju i wsłuchać się w to co mówi.
Krótkie teksty, ale za to bardzo głębokie i zmuszające do zastanowienia się nad sensem naszego życia. Pozwalające również dostrzec piękno otaczającego nas świata, jeśli tylko zechcemy na niego spojrzeć pod innym kontem.

Daję 9 i zachęcam do lektury :)

Zainteresowanych odsyłam na LC oraz FB wydawnictwa a także Fb autroki

Cytaty/fragmenty, które wpadły mi w oko:

"Jestem jaka jestem,
i dobrze mi z tym,(...)
Jestem jaka jestem,
raz fruwam, raz spadam,
wolę to, niż stagnację,
nudę na bok odkładam.
Raz płaczę, raz się śmieję,
lecz wdzięczność zawsze czuję,
za to, co mam i kim jestem,(...)"

Za książkę dziękuję Million Studio Wydawnicze oraz Karina Krawczyk

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

3 komentarze

  1. Dziękuję z głebi serduszka za piękną recenzję...❤❤❤Pozdrawiam ciepło 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, refleksyja poezja :) Z pewnością po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest naprawdę uroczy i piękny, refleksyjny tomik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia