Strony

Souvre - Ambiance Nice

czwartek, 20 maja 2021

Udostępnij ten wpis:

Każdy lubi gdy przez cały dzień towarzyszy mu przyjemny zapach. Nawet w sytuacjach stresowych, czujemy się znacznie bardziej komfortowo, gdy nie czuć od nas zapachu potu. Dlatego mam dla Was propozycję od Souvre, Perfumy Ambiance Nice 50 ml

Nuty głowy: liczi, mandarynka, brzoskwinia, bergamotka

Nuty serca: lilia, śliwka, jaśmin, konwalia.

Nuty bazy: ambra, piżmo, wanilia.

Zapach idealny, dla osób lubiących spędzać dzień aktywnie. A jednocześnie nie jest nachalny i odurzający.


Chyba już większość zdążyła się przekonać, że nie lubię intensywnych zapachów. Wolę lekkie, delikatne, ale odświeżające, cytrusowe. Te perfumy, bo warto podkreślić, że nie jest to woda perfumowana, a właśnie perfumy, są dla mnie idealną propozycją. Jedno naciśnięcie atomizera sprawia, że przez cały dzień, nawet bardzo intensywnie spędzony czuję się zapach właśnie perfum. Są bardzo subtelne, dlatego można się pod nimi niejako schować, a one powolutku przez cały dzień będą uwalniać swój przyjemny zapach. Nawet dla mnie "migrenowca", są wręcz idealne. Nie wierci mnie w nosie, nie boli głowa, więc tym bardziej polecam osobom, nawet bardzo wrażliwym na zapachy. 

Daję 10 polecam :)

Zainteresowanych odsyłam na Stronę oraz Grupę

Za perfumy dziękuję Agnieszce

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia