Strony

HD Neutralizator zapachu

środa, 5 maja 2021

Udostępnij ten wpis:

Nikt nie lubi nieprzyjemnych zapachów. Tym razem kilka słów o produkcie, który ma je neutralizować, czyli Neutralizator zapachu od House Detailing

"Uniwersalny preparat do usuwania zapachów pochodzenia organicznego. Działa szybko poprzez bezpośredni kontakt ze źródłem zapachu. Eliminuje zapachy moczu, potu, zwierząt, tytoniu, pleśni i inne."

Sposób użycia:
Przed użyciem wstrząsnąć butelką. Spryskać powierzchnię za pomocą triggera. Pozostałości preparatu usunąć wilgotną ściereczką z mikrofibry. Nie spłukiwać."

Wypróbowałam w pomieszczeniach, w których dość często przebywają palacze i muszę przyznać, że poradził sobie bez zarzutów. Nawet przy większej liczbie palaczy "aromat" palonego tytoniu został szybko zneutralizowany. 

 


Kto posiada w domu zwierzaka, mam na myśli np. kota, który korzysta z kuwety również wie jakie zapachy z tym się wiążą (nawet jeśli stosuje się żwirek zapachowy). Wierzcie, że wystarczy jedno naciśnięcie dozownika aby ten stan zmienić na zdecydowanie bardziej znośny, a nawet przyjemny. Owszem nie jest to na jakoś nadzwyczaj długo i po jakimś czasie czynność należy powtórzyć, ale i tak jest znacznie lepiej niż bez niego. 

Zapach nie powoduje podrażnień. Nie zaobserwowałam również aby powstawały przebarwienia na powierzchniach, które miały kontakt z preparatem, więc tym bardziej jestem z niego zadowolona. 

Daję 10 i polecam :)

Zainteresowanych odsyłam na Fp House Detailing

Dziękuję za przesyłkę

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia