Strony

Biała Perła - dla kobiet w ciąży i karmiących piersią

piątek, 28 maja 2021

Udostępnij ten wpis:

Dziś produkt dedykowany dla wszystkich przyszłych mam. Pasta do zębów dla kobiet w ciąży i karmiących piersią od Biała Perła

Pasta zawiera bio olej kokosowy, pantenol, ksylitol, różową glinkę i wapń. Zapobiega powstawaniu próchnicy i nie zawiera parabenów.

Według producenta należy stosować ją dwa razy dziennie. Ma zapobiegać tworzeniu się próchnicy i płytki nazębnej, zmniejszać wrażliwość dziąseł, regenerować i nawilżać dziąsła, wspomagać utrzymanie naturalnego pH śliny i utrzymanie białego koloru zębów.

Muszę przyznać, że zarówno kolor jak i smak czy zapach tej pasty mnie nieco zaskoczyły. Jest ona bardzo delikatna. Zapachem nieco przypomina gumę balonową, ale znacznie mniej intensywną. Podobnie jest z kolorem. Różowa glinka nadaje jej bardzo delikatny kolor, który przypomina niemal kolor brzoskwinki. W smaku także jest delikatna i równie subtelnie odświeża jamę ustną. Co prawda nie utrzymuje się on jakoś długo, ale i nie podrażnia wrażliwej tkanki.
Nie jestem w ciąży, ani nie karmię, ale też nie miałam kogo wykorzystać jako "królika doświadczalnego", więc używałam jej sama i muszę przyznać, że nawet na moich wrażliwych zębach delikatne zmiany widać. Różnica nie jest widoczna po tygodniu, jednak po dwóch już tak. Płytka nazębna również nie zbiera się tak jak dawniej, więc jest dobrze.
Myślę, że skoro ja dałam radę to dla niejednej mamusi również będzie odpowiednia ;) 

Daję 8

Zainteresowanych odsyłam na Fb  oraz na Stronę

Za pastę dziękuję Sklep Kosmetyczny Minerwa

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia