Strony

Huzar - miody

czwartek, 28 czerwca 2018

Udostępnij ten wpis:
Mam coś dla łasuchów i nie tylko. Coś zdrowego i słodkiego dla każdego miody od firmy Huzar


Huzar w swojej ofercie ma bardzo dużo różnych rodzajów miodów. My mieliśmy okazję posmakować kilku z nich.

Wielokwiatowy - chyba najpopularniejszy w naszej okolicy.




 
Hiszpański pomarańczowy - nigdy takiego nie widziałam nawet a co dopiero żebym jadła. Bardzo delikatny w smaku 



 
Hiszpański wrzosowy - też pierwsze o takim miodzie słyszę, ale jest pyszny. Ma ciekawy smak i kolor.



Na koniec zostawiłam moje ulubione miody spadziowe, a jednocześnie ciężkie do pozyskania i nieco droższe od pozostałych, gdyż sadź nie występuje co roku:




 Generalnie wszystkie miody są super. W smaku nie czuć dodatku cukru - a spotkałam się i z taką praktyką, której akurat mój żołądek nie toleruje - czy jakichkolwiek chemikaliów.
Każdy rodzaj ma swój charakterystyczny kolor, zapach i smak. Jak to miód - ma swoje właściwości, jednak w zależności od gatunku poszczególne miody są odpowiednie na różne schorzenia. Dlatego warto zapoznać się z ich bliższym opisem (dostępnym na stronie producenta) by dobrać odpowiedni dla siebie i swoich bliskich.

Miody dostępne są w eleganckich (500g - otrzymane, ale w ofercie można znaleźć zarówno mniejsze jak i większe słoiki, w zależności od rodzaju miodu) słoiczkach.
Tu nawet etykieta jest dopracowana i już samym swoim wyglądem zwraca uwagę.
Cena moim zdaniem jest porównywalna do cen jakie możemy znaleźć w sklepach, więc jak najbardziej zachęcam do odwiedzin strony producenta.

Zarówno firma jak jej produkty zdobyła wiele nagród i certyfikatów dlatego tym bardziej można spokojnie sięgnąć do jej oferty.


Teraz będę wiedziała gdzie iść żeby móc cieszyć się smakiem pysznego, zdrowego miodu. A nawet popróbować innych smaków miodu jakie oferuje Huzar :)

Dajemy 10 i polecamy bo na prawdę warto.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wpisy :)

1 komentarz

  1. Najbardziej lubię spadziowy,ale generalnie wszystkie lubię i stosuję często jako zamiennik cukru

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia