Strony

Body 2

piątek, 8 czerwca 2018

Udostępnij ten wpis:
Mam coś dla naszych elegantek. Tym razem kolejne body od ewiola.pl


Body wyszczuplające modelujące z biustonoszem.


W kroku zapinane na 2 rzędy haftek


Wykończone elegancką koronką



Ramiączka regulowane jak w tradycyjnym staniku


 Biustonosz usztywniany z fiszbinami


Dostępne w 3 rozmiarach i dwóch kolorach do wyboru.





Jak widać (może nieco kiepsko - znowu fote robiłam sama), body prezentuje się całkiem nieźle. Tak jak i ciało, które zostało w nie ubrane.
Delikatny materiał, mimo swojej "mocy" jest niemal niewyczuwalny. Może ja przywykłam, a może po prostu przez to że materiał jest znacznie delikatniejszy niż w poprzednio prezentowanym przeze mnie modelu, najzwyczajniej w świecie po założeniu nie czuje się go na ciele. Nie krępuje ruchów i jest na prawdę bardzo wygodne.

Daję 10 i zachęcam do zakupów, bo moim zdaniem warto. Zwłaszcza kobietom, które chcą poczuć się nieco lepiej szczególnie podczas jakichś większych, ważniejszych wyjść - kilogramów i fałdek Wam nie odejmie, ale przynajmniej wizualnie będzie znacznie lepiej :)

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

SKLEP

Zapraszam na kolejne wpisy :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia