Strony

Always Infinity

czwartek, 14 czerwca 2018

Udostępnij ten wpis:
Po raz kolejny udało mi się zakwalifikować do projektu trnd. Tym razem jest to projekt dotyczący produktów Always. A konkretnie Always Infinity






W pierwszej kolejności musiałam zastanowić się z kim podzielę się podpaskami, gdyż miałam do przekazania miałam 12 zestawów.





Nim jednak zdecydowałam kogo obdaruję przygotowałam sobie zestawy.

Podpaski Always Infinity to pierwsze na świecie podpaski z technologią inteligentnej pianki SmartFoam. Podpaski dopasowują się do ruchów ciała i nie i nie odkształcają dzięki czemu zapewniają 100% ochrony. Wchłaniają 10 razy więcej niż ważą, posiadają mikrokanaliki, które odprowadzają płyn tym samym gwarantują długotrwałą ochronę.

No to teraz, z moimi dziewuchami będziemy sprawdzać :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia