Strony

Władczyni mroku K.C. Hiddenstorm

sobota, 22 kwietnia 2017

Udostępnij ten wpis:
Dziś kolejna powieść, którą jest "Władczyni Mroku"



Megan Rivers kolejna dziewczyna z trudną przeszłością, która na swój sposób próbuje sobie z nią poradzić.

Czasy studenckie to jedna wielka impreza, która niekiedy zdaje się trwać do obecnej chwili. To wtedy, będąc w "totalnym stanie nieważkości" postanawia zrobić sobie niebagatelny tatuaż. 

Pewnego dnia, gniew jaki wywołuje w niej szef, staje się początkiem zdarzeń, które ciężko w jakikolwiek racjonalny sposób wytłumaczyć. W dodatku jest to również początek zdolności jakie zaczyna przejawiać. 
Utrata pracy nie sanowi dla niej większego problemu. Początkowo postanawia zostać pisarką później dostaje pracę w sklepie zoologicznym, którego szef oczywiście wpada jej w oko.
Ale czy to dobry pomysł by uganiać się za Księciem Ciemności?

Historia Megan jest przeplatana z historią toczącą się w świecie równoległym. Tam toczy się walka "dobra" i "zła".

Nieokiełznana, nieskończenie wielka miłość Lucyfera i Lili. Jednak czy aby na pewno ta miłość jest tak wielka skoro pewnego dnia Lili daje się zwieść i..............

Co łączy te dwie historie? Nie zdradzę za wiele bo zepsuję Wam zabawę.

Aniołowie i demony, miłość i nienawiść, walka na śmierć i życie - jeden z tematów w których jestem zakochana po uszy. 

Autorce udaje się oddać główną myśl, a język jakim posługuje się Megan potrafi wręcz powalić na łopatki ("........zamierzam zarabiać na życie strzelając śnieżnymi kulkami z odbytu na cyrkowej arenie"). 
Póki co jest to jedyna przeczytana przeze mnie powieść, która dotyka najwyższych.
Nawet archaniołowie nie są wolni od pokus i niekiedy najszczersze intencje potrafią ich zaślepić i pociągnąć na samo dno, stwarzając potwory, których nawet piekło nie potrafi zdzierżyć. Powiadają "nie wszystko złoto co się świeci"- i taki można by wysnuć wniosek z tej historii. A igrając z ogniem można się tylko poparzyć.

Demony, Lucyfer to istoty, które mimo powszechnej opinii są obdarzone uczuciami.
Sam Szatan ma słabość, którą jest jego ukochana.
Każdy z nas chciałby przeżyć taką cudowną, fantastyczną miłość, która nie zna granic i może trwać bez końca. Jednak nie każdemu jest dane poznać chociażby właściwą miłość. Lucyfer jest istotą niepojętą i groźną na co dzień. Ale chyba nie na darmo mówią również że "prawdziwą wartość tego co mamy poznajemy dopiero gdy to tracimy". A ja dopowiem " nie chciałby stanąć na drodze szaleńczo zakochanych ktoś kto przyczynił się do ich rozdzielenia" - nigdy się to dla niego dobrze nie skończy".


W mojej skali oceniam na 6, bo trochę się męczyłam podczas czytania. Jestem wręcz przekonana, że ograniczenie opisów znacząco wpłynęłoby na jakość i tempo całej akcji.
Zastanawiam się czy podzielenie całości na dwa tomy nie byłoby dodatkowym plusem?


Zainteresowanych odsyłam:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/303585/wladczyni-mroku

Dziękuję za możliwość zrecenzowania.

Cytaty, który przypadły mi do gustu:

"Myślę, że na tym właśnie polega okrucieństwo tego świata - nie ważne, co się wydarzy lub kto z niego odejdzie - życie niewzruszenie toczy się dalej".

"Patrzenie na ukochaną osobę otuloną ramionami innego jest najdotkliwszą z torturą, że jest jak powolne umieranie dzień po dniu".

"Zwarł się oto anioł z diabłem w miłosnym uścisku, w rezultacie którego stopili się w jedność, by trwać tak po kres czasu".

"Szklanka jest w połowie pusta czy pełna? Bez różnicy, bo brakującą część zawsze można zalać
wódą".

"........zamierzam zarabiać na życie strzelając śnieżnymi kulkami z odbytu na cyrkowej arenie".

"nie zna ni Piekło, ni Niebo większego gniewu niż furia zrodzona w sercu zranionej kobiety".

"Raz jeden pokochać można prawdziwie, Gabrielu, reszta to tylko nic nie znaczące echo".

"Konsekwentnie podążam utartym szlakiem Krainy Bezguścia i Niezmierzonej Chały."

"Wielką ma moc, kto słowem potrafi wznosić i obalać światy".

"Nawet wieczność jest za krótka, byś przekonał się, jak bardzo cię kocham".

"ludzie, którzy są z tobą, oni są z tobą właśnie z powodu tego, kim jesteś i pomimo tego, jaka jesteś".

"Ktoś, kto kocha cię prawdziwie, nigdy nie zażądałby, abyś się zmieniła".

"Ten mężczyzna zdawał się kochać mnie miłością tak wielką, że w jej imię gotów był zniszczyć cały świat. Zrobiłby wszystko, absolutnie wszystko, byleby tylko zobaczyć cień uśmiechu na mojej twarzy, a z powodu jednej przelanej przeze mnie łzy skłonny był spalić samo słońce".

"Samotność jest torturą, przy jakiej śmierć jest zaledwie niewinną igraszką".

"Tylko głupiec myśli, że może oszukać przeznaczenie, a tchórz stara się przed nim uciec."

"Kiedy stawką jest nasze życie, nie ma takiego bólu, który byłby w stanie nas zatrzymać. Nie ma, po prostu nie ma takiego bólu."

"Bo tak właśnie postępujemy wobec ukochanych – za wszelką cenę staramy się osłonić ich przed potknięciem, za wszelką cenę bronić przed każdym zagrożeniem."

"Myśl, że będę przyczyną twojego bólu, sprawiła mi najgorszy smutek, bo oddałabym wszystko,
absolutnie wszystko, byleby tylko uchronić cię przed pogrążeniem się w morzu niezmierzonej rozpaczy, mogłabym płakać całą wieczność i umierać każdego dnia na nowo, byleby tylko moje łzy zmyły twój ból, a moje cierpienie przykryło twoje własne."



P.S. Nasuwa mi się tu jeszcze jedna myśl:
"Seksapil to nasza broń kobieca......."
Skoro kobieta rządzi nawet piekłem i samym Lucyferem to czyż światem nie rządzą jednak kobiety? ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia