Strony

Fotoobraz

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Udostępnij ten wpis:
Otrzymałam możliwość recenzji fotoobrazu od firmy @saal.digital.polska .

 
Zgłosiłam się, otrzymałam email z kodem rabatowy przy wykorzystaniu w trakcie realizacji zamówienia oraz linkiem do pobrania aplikacji/ programu.
 
Firma ma dość szeroką ofertę i przewspaniały program, dzięki któremu można w łatwy sposób przejść cały proces prac związanych z realizacją zamówienia.



Jako, że ja oczywiście zdecydować się nie mogłam, które zdjęcie wybrać - chwile mi zajęło przeglądnięcie wszystkich, a jeszcze dłuższą wybrani "TYCH" - postanowiłam połączyć zdjęcia z chwil dla nas najważniejszych. 

Zainstalowanie programu ogranicza się tylko do kliknięcia i po możemy pracować.

Najpierw wybieramy materiały






Następnie format


I zabieramy się do pracy




Program oferuje szeroki wachlarz kolorów tła ( na prawdę jest w czym wybierać ) jeśli, jak w moim wypadku ktoś sobie tego życzy, oraz clipartów.  Intuicyjnie informuje również o jakości zamieszczanych zdjęć - w moim przypadku nie była ona wysoka ale efekt jak na moje oko jest i tak super.
Na bardzo duży plus zasługuje również fakt, że program jest tak skonstruowany, że nie wymaga od nas jakiegoś dużego wysiłku i nakładu pracy. Jest bardzo prosty w obsłudze dzięki czemu nawet taki laik jak ja bez problemu sobie poradzi i nim się obejrzy będzie składał zamówienie.




W moim przypadku czas oczekiwania na dostawę wyniósł około tygodnia. A otrzymana przesyłka była - jak u nas w firmie mawiamy - "pancerna" ( bardzo dobrze zapakowana i zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami ).
Po tym gdy w końcu udało mi się do niej dobrać moim oczom ukazała się efekt pracy wykonanej z programem. Z którego jestem wprost zachwycona - wszystko jest przejrzyste, ja nie dopatrzyłam się ani jednego piksela. Dbałość o detale widać na każdym kroku łącznie z mocowaniem uchwytu do powieszenia jak i folią zabezpieczającą znajdująca się na obrazie.


Osobiście jestem pod głębokim wrażeniem otrzymanego efektu i spokojnie mogę polecić solidność tej firmy, a sama z pewnością w przyszłości jeszcze do niej wrócę.

Ocena chyba nikogo nie zdziwi. W mojej skalo daję 10!!!

Jeśli jesteście zainteresowani ofertą firmy odsyłam Was pod poniższe linki:
http://www.saal-digital.pl/
https://www.facebook.com/saal.digital.polska/?fref=ts

Bardzo się cieszę że miałam tak wspaniałą okazję, którą wykorzystałam :) współpracować z tą firmą.
Gorąco polecam i zapraszam na kolejny wpis również odnośnie Saal Digital Polska :)

2 komentarze

  1. U mnie również fotoobraz wyszedł rewelacyjny. Nawet pomimo słabej jakości zdjęcia super. Zapraszam do lektury
    http://zpunktuwidzeniafaceta.blog.pl/2017/04/05/fotoobraz-od-saal-digital-polska/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czytałam recenzję i podobała mi się tak samo jak efekt pracy :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia