Strony

DERMIKA RYTUAŁ ODNOWY

wtorek, 18 kwietnia 2017

Udostępnij ten wpis:
Tym razem miałam okazję przetestować RYTUAŁ ODNOWY MOC 7 OLEJKÓW  od DERMIKA.




3-etapowy program odżywczy obejmuje:
1. Profesjonalny peeling korundowy
2. Tonizująca esencja z kwiatem lotosu
3. Bogata maska  7 wyselekcjonowanych olejków.
Do cery przesuszonej.

"Cenię profesjonalizm. Również w pielęgnacji skóry".
"Wiedza i doświadczenie ekstraktów od pielęgnacji skóry pozwoliły nam stworzyć trójetapowe Programy Pielęgnacyjne Dermiki. Zastosowaliśmy w nich zaawansowane formuły wykorzystywane w profesjonalnych zabiegach Dermika Salon&Spa.
Programy Pielęgnacyjne Dermika to domowa alternatywa dla zabiegów profesjonalnej pielęgnacji, starannie skomponowana i dostosowana do potrzeb Twojej skóry.
3-etapowy program odżywczy został starannie opracowany z myslą o potrzebach skóry przesuszonej. Natychmiast zmniejsza szorstkość skory, czyniąc ją kusząco miękką w dotyku.

Etap 1. Profesjonalny peeling korudowy złuszcza nadbudowany martwy naskórek, który ogranicza skuteczność pielęgnacji. Nałóż niewielką ilość peelingu na oczyszczoną skórę twarzy. Masuj przez 2-3 minuty, zwilżając dłonie, a następnie zmyj twarz wodą.

Etap 2. Tonizującą esencję z kwiatem lotosu nanieś na osuszoną skórę twarzy. Esencja przygotuje Twoją skórę do aktywnej pielęgnacji.

Etap 3. Bogatą maskę wmasuj w skórę, odczekaj 10 minut do jej wchłonięcia. Esencjonalna maseczka to połączenie aż 7 wyselekcjonowanych olejków: arganowego, canola, jojoba, kukurydzianego z awokado, z oliwy i z pestek winogron. Odżywcze olejki zregenerują Twoją skórę, aby odzyskała komfort i witalność."

Po pierwszym użyciu peelingu twarz miałam tak czerwoną że myślałam że za chwilę krew z niej tryśnie. Choć przyznać muszę, że zapach i samo mycie nim było bardzo przyjemne. Drobne ziarenka przyjemnie masowały skórę. Już w trakcie mycia miałam wrażenie że drobinki zawarte w peelingu są dużo mniejsze jak w tym do tej pory stosowanym. Po jej osuszeniu stwierdziłam że jest bardzo dobrze oczyszczona.
Następnie nałożyłam esencję tonizującą. a na końcu maskę ( wszystko po kolei, jak w opisie). Po każdym kolejnym kroku moja twarz znowu zrobiła się bardzo przyjemna w dotyku, rozjaśniona a skóra mniej szorstka i bardziej elastyczna.
Czułam jak wszystkie minerały zawarte po kolei w poszczególnych etapach przenikają do wnętrza skóry.
Choć każdy etap jest zamknięty w osobnej saszetce - dzięki czemu zajmuje mało miejsca, to ilości w poszczególnych saszetkach są na tyle duże iż spokojnie można podzielić je na 2 razy.

Jestem bardzo zadowolona z możliwości wypróbowania tego kosmetyku, głównie dlatego że jest on bardzo skuteczny.

W mojej skali oceniam na 8 i zdecydowanie polecam. Zwłaszcza wszystkim, którzy mają problem z suchą lub wysuszoną skórą.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia