Strony

Fotoksiążka

piątek, 28 kwietnia 2017

Udostępnij ten wpis:
Jak obiecałam tym razem zaprezentuję Wam kolejny produkt z dostępnych u @saal.digital.polska .



Podobnie jak w przypadku fotoobrazu wysłałam zgłoszenie, otrzymałam wiadomość e-mail o zakwalifikowaniu. Następnie kod pozwalający zrealizować zamówienie w wysokości 200zł, i link do pobrania programu/ aplikacji.


Program już był zainstalowany więc zabrałam się za przeglądanie zdjęć.
Z mężem mamy fotoksiążkę ślubną,do której bardzo lubię wracać. Jako że wiecznie tak schodzi i kasa jest potrzebna co chwilę na coś innego to stwierdziłam, że ta fotoksiążka będzie idealnym prezentem/pamiątką dla Pawełka z okazji 3 urodzin. Tak więc zawiera ona głównie przegląd 3 lat z Jego życia.

Nie powiem żeby wybór był łatwy, bo jednak przez te 3 lata trochę się zdjęć nazbierało, tym bardziej że - zwłaszcza przez pierwszy rok - miałam wręcz obsesyjną manię uwieczniania naszego synka niemal za każdym razem jak robił coś nowego, każdej nowej osoby jaka pojawiała się w Jego otoczeniu, każdego wydarzenia z Jego udziałem - tak zwariowałam. A tak poważnie to po prostu chciałam żeby miał kiedyś wspaniałą pamiątkę.

Po dokonaniu wyboru zdjęć miałam okazję po raz kolejny pracować ze wspaniałym programem jaki został mi udostępniony.


Po wyborze interesującej mnie opcji mam do wyboru bardziej szczegółowy opcje dotyczące fotoksiążek:
rodzaj okładki:


format książki:


rodzaj papieru na okładkę i strony:


asystent pozwala dobrać szablon:




i możemy wrzucać wybrane zdjęcia.




a na koniec dobrać tło poszczególnych stron, wpisać interesujący nas tekst lub nawet zmienić wcześniej wybrane zdjęcie na inne.


Podobnie jak wcześniej jakość wydruku, mimo kiepskiej jakości zdjęć jest wprost fenomenalna. Nie natknęłam się na ani jeden punkt, w którym można by zobaczyć choć jeden piksel.
Czas przesyłki również nie był jakiś długi, zaś zabezpieczenie towaru wręcz pancerne :)

A oto część efektu jak prezentuje się wersja końcowa:





Ja po raz kolejny chylę czoła przed osobą odpowiedzialną za stworzenie programu, z którym tak łatwo może pracować każdy.

Żeby nie było że dostałam za darmo i wystawiam pozytywną opinię, książkę pokazałam rodzinie i znajomym, którzy byli oczarowani efektem i jakością wykonania. A na dowód prosili o adres strony na której można złożyć zamówienie. Słowa uznania, nie tylko moje ale i właśnie oglądających, skierowane były również w stronę ceny. Wszyscy wiemy jaki jest koszt wywołania zdjęć w salonie. Ile czasu zajmuje wybranie zdjęć do wydruku i potem jeszcze ułożenie ich w albumie każdy wie. Zamawiając taką książkę, raz poświęcamy czas na wybranie zdjęć jakie chcemy umieścić w albumie a potem możemy się już cieszyć tylko ich oglądaniem. A koszt jest porównywalny i stanowi piękną pamiątkę, którą można zostawić sobie lub podarować jako prezent komuś bliskiemu.


W mojej ocenie daję 10 ;) Gorąco polecam!!!!
Firmie dziękuję za możliwość jaką dostałam, a zainteresowanych ofertą odsyłam (bo na prawdę warto):
http://www.saal-digital.pl/
oraz
https://www.facebook.com/saal.digital.polska/?fref=ts


Jestem wręcz przekonana, że jeśli zajdzie taka potrzeba to jeszcze nie raz skorzystam z oferty właśnie Tej firmy nie tylko w postaci fotoksiążek czy fotoobrazów, ale pozostałego asortymentu ( np nadruk zdjęcia wnuków na kubku byłby przecież pięknym prezentem dla dziadków na każdą okazję ).

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia