Strony

Nopalinia Max

niedziela, 30 kwietnia 2017

Udostępnij ten wpis:
Dziś mam coś dla osób, które szukają skutecznego wspomagacza, naturalnego środka na odchudzanie.

"Nopalinia Max to formuła składająca się z najwyższej jakości naturalnymch składników, które wspomagają metabolizm i wydalanie. Zawarty w produkcie błonnik pokarmowy nie ulega strawieniu w przewodzie pokarmowym, a dzięki dużej zdolności absorbowania wody przyczynia się do zwiększenia masy stolca, co korzystnie wpływa na pasaż jelitowy i regulację wypróżnień. Wysoka zawartość błonnika daje uczucie sytości, pomagając obniżyć apetyt i kontrolować masę ciała. Nasiona lnu ( siemię lniane ) wspomaga pracę żołądka i jelit wpływając korzystnie na układ trawienny. Dodatkowo kaktus wspomaga metabolizm tłuszczów i węglowodanów."


Wartości odżywcze w 100g; maksymalna dzienna porcja:
Wartość energetyczna 861,9kJ/206kcal; 259,4kJ/62kcal
Tłuszcze 6,8g; 2g
Kwasy tłuszczowe nasycone 0g; 0g
Węglowodany 22g; 6,6g
Cukry 2,75g; 0,82g
Błonnik pokarmowy 39,3g; 11,8g
Białko 25,9g; 7,7g
Sól 0g; 0g
Nasiona lnu odtłuszczone 50g; 15g
Łodyga kaktusa opuncji figowej 5g; 1,5g
Łuski nasion babki jajowatej 5g; 1,5g


Składniki:
nasiona lnu odtłuszczone
otręby owsiane
łodyga kaktusa - opuncji figowej
łuski nasion babki jajowatej
nasiona babki płesznik
źdźbła młodego jęczmienia.
Sposób użycia:
1 łyżkę stołową ( ok 15g) Nopalinii Max wymieszać z 1 szklanką wody, soku lub mleka. Pozostawić do namoczenia od 5 do 30 minut. Tak przygotowany napój pić 2 razy dziennie. Podczas stosowania produktu należy wypić 8 szklanek wody dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Produkt powinien być spożywany z minimum 250ml płynu. Przyjmowanie produktu bez wystarczającej ilości płynu może prowadzić do zadławienie. Nie należy stosować produktu u osób, które mają trudności z połykaniem.





Wśród nas są osoby, które mają problemy z metabolizmem, trawieniem, wypróżnianiem lub dietą.
Nopalinia Max to przede wszystkim naturalny środek na odchudzanie i do tego skuteczny środek na odchudzanie.
Dlaczego tak uważam?
Przede wszystkim dlatego, że miałam okazję na własnej skórze się przekonać o jego działaniu. Po otwarciu opakowania niemal gołym okiem jesteśmy w stanie sprawdzić co tak naprawdę faktycznie wchodzi w skład Nopalinia Max. A już to, jak dla mnie ma duże znaczenie, gdyż widzę co mam spożyć. Leki na odchudzanie dość często w swoim składzie zawierają różne rzeczy, których nie jesteśmy w stanie zweryfikować w typowo domowych warunkach.
Skuteczny suplement diety na odchudzanie - oczywiście najlepszy środek nie pomoże jeśli sami nie ruszymy zadka z miejsca i nim nieco nie pokręcimy, ale Nopalinia Max z całą pewnością to dobry sposób na odchudzanie.
Osobiście - mówię jak jest - zawsze miałam problem z wypróżnianiem i z utrzymaniem wagi choć przyznaję że nigdy nie specjalnie się tym przejmowałam. W ciąży, mimo chodzenia na basen i tak przybrałam na wadzę - niby w granicach normy - ale po porodzie w dalszym ciągu ważyłam tyle samo co przed nim. Ostatnio nadmiar mnie zaczął mi nieco przeszkadzać i spróbowałam tego produktu. Nie mam więc porównania z innymi tego typu produktami: skuteczne tabletki na odchudzani, skuteczny sposób na odchudzani, szybki sposób na odchudzani, dobry sposób na odchudzani, skuteczny suplement diety na odchudzani, tabletki na oczyszczanie organizm, suplementy na odchudzani, leki na odchudzani, suplementy diety na odchudzani, sposoby na odchudzanie, naturalne suplementy diety na odchudzanie, dobre suplementy diety na odchudzanie.  Są to określenia najczęściej odnoszące się do wszelkich środków na odchudzanie. Reklamy krzyczą na każdym kroku jaki to każdy jest super, wspaniały i skuteczny. Nie wiem, nie sprawdzałam i przyznam szczerze że jakoś nie specjalnie mnie ciągnie do posiłkowania się np tabletkami ( mój organizm na dłuższą metę nie toleruje tabletek - jakichkolwiek, odbija mi się tak że aż na wymioty mnie bierze ). A inne mają taką cenę że jak widzę to od razu mi się odechciewa. Ale......
Gdy otrzymałam Nopalinia Max początkowo również podchodziłam do niej neutralnie. Po otwarciu pierwsze skojarzenie było z kiszonką/paszą dla zwierząt. Tak mi się jakoś nasunęło, a po sporządzeniu z wodą czy sokiem śmiałam się sama z siebie, że mam posiłek niczym przeżuwacze. Jednak po zalaniu mlekiem - jak dla mnie najbardziej do przyjęcia kompozycja - smak nieco się zmienił i był całkiem przyzwoity ( "to co nie jest smaczne jest znacznie skuteczniejsze niż to co nam smakuje?" ) choć kto by się spodziewał smaku kawioru czy czekolady to się rozczaruje.
Napisałam posiłek, bo po wypiciu jednej porcji byłam długo syta i w zasadzie nie odczuwałam głodu przez dłuższy czas. Tak więc spokojnie 2 zalecane porcje produktu w ciągu dnia mogą zastąpić 2 posiłki.W dodatku skończyły się moje problemy z wypróżnianiem jakie do tej pory miałam, co chyba jeszcze bardziej mnie cieszy.
No i w znaczącym stopniu podczas stosowania Nopalinia Max miałam wrażenie jakby w naturalny sposób został ograniczy pociąg do słodyczy - po prostu nie miałam na nie najmniejszej ochoty, choć zazwyczaj nie potrafię sobie ich odmówić.
Sprawdziłam również co się stanie gdy zalecaną ilość zaleję mniejszą ilością płynu. Dlaczego producent pisze że grozi uduszeniem? Otóż zrobi się bardzo gęsty glut, który po prostu ciężko przełknąć, dlatego jeśli ktoś ma problemy z przełykaniem to tym bardziej spożycie może zagrażać jego zdrowiu a nawet życiu. Takiego problemu nie ma gdy dodamy odpowiednią a nawet nieco większą ilość płynu.

Opakowanie jest również dość wydajne ( wystarcza na blisko 3 tygodnie ).
Warto również podkreślić że szata graficzna opakowania jest po prostu piękna i sama w sobie stanowi dodatkowy plus dla całości.


Początkowo moja waga wynosiła:


Po okresie stosowania Nopalinii Max nieco spadła i w tej chwili - mimo świat :) - wynosi 83kg :)

W mojej ocenie daję 8. Skład, łatwość stosowania i osiągnięty rezultat wydają mi się satysfakcjonujące. Ciekawa jestem jaki efekt byłby gdybym przez przynajmniej połowę czasu stosowania produktu dodatkowo wdrożyła aktywność fizyczną - podejrzewam że byłby znacznie lepszy. Ale i bez tego uważam że nie jest źle - lepiej wolniej a skuteczniej niż szybko a potem z efektem jojo.

Ślicznie dziękuję za możliwość przetestowania i zapoznania się nowym skutecznym produktem.
A zainteresowanych odsyłam:
https://www.facebook.com/NopaliniaMax/?fref=ts
oraz
http://www.nopalinia.pl/
 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia