Strony

Esent - Lanolina bezwodna

poniedziałek, 8 listopada 2021

Udostępnij ten wpis:

 Kolejny produkt od Esent to Lanolina bezwodna.

Jest to produkt naturalny pochodzenia zwierzęcego.

Jest bardzo bogata w wszelkiego rodzaju tłuszcze i kwasy.

Jest to produkt który nie rozpuszcza się w wodzie, ale ją wchłania.

Nie wiem jak kto, ale ja od początku jesieni, przez zimę, po wiosnę wiecznie mam problem z wysychającymi ustami. Pomadki zużywam dosłownie w ilościach hurtowych. Ale dzięki temu produktowi mam wrażenie, że tym razem nie będę musiała non stop zaopatrywać się w kolejny zestaw pomadek. Idealnie wnika w głąb skóry nawilżając ją, zaś na powierzchni tworzy cieniutki film chroniący usta przed działaniem czynników zewnętrznych. Natomiast opakowanie tej wielkości (tak te 100g, które widać na wieczku) myślę, że powinno mi wystarczyć na dość długi czas. Chociażby właśnie ze względu na fakt, że po jej użyciu nie muszę za chwilę sięgać ponownie po smarowidło, żeby nawilżyć usta.
Oczywiście można ją stosować także do produkcji kremów i mydeł, a po dodaniu ulubionego składnika, zapachu uzyskać produkt taki jaki nam najbardziej odpowiada (zapach i smak samego produktu, najzwyczajniej nie każdemu musi przypaść do gustu). I prawdę mówiąc, nawet taki laik jak ja w tej dziedzinie, powinien sobie poradzić bez problemu z tym produktem ;) 

Daję 9 i polecam

Zainteresowanych odsyłam na FB Esent oraz Stronę Esent

Za produkt dziękuję Esent - Świat naturalnego piękna

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia