Strony

Lusime - krem na cienie pod oczami

poniedziałek, 27 lipca 2020

Udostępnij ten wpis:
Dawno nie było nic z kosmetyków. Pewnie się za nimi stęskniliście? No to dla tych tęskniących krem na cienie pod oczami od Lusime


Lista składników jest dość długa, ale w głównej mierze znajdziecie wśród nich przeróżne oleje, masła i witaminy.


Sposób użycia:
"Aplikować dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę. Wklepać pod oczy."


Jak przy każdym tego typu produkcie producent nie zaleca stosowania na uszkodzoną skórę.


A przechowywać należy w temperaturze pokojowej.


"Kiedy zacząć stosować Lusime?
Sińce pod oczami pojawiają się u osób w każdym wieku. Ich obecność zwykle zwiastuje problemy z kondycją skóry, co może się przełożyć na przyśpieszone starzenie, jak np. powstanie zmarszczek pod oczami. Im szybciej w takiej sytuacji sięgniemy po Lusime, tym lepiej dla naszej skóry – pozostanie na dłużej młoda. Chociaż krem Lusime zredukuje cienie pod oczami u osób w każdym wieku, warto postawić na profilaktykę."


"Kompleksowe działanie. 

Na powstawanie cieni pod oczami ma wpływ tak wiele różnych czynników, że nie sposób wymienić ich wszystkich. Najskuteczniej zapobiegniesz niechcianym cieniom, działając na kilku frontach. Sumienna pielęgnacja powinna być poparta prowadzeniem zdrowego trybu życia, czyli zadbaniem między innymi o takie aspekty, jak odpowiednia ilość snu, właściwa dieta, aktywność fizyczna, redukcja stresu, unikanie nałogów. W ten sposób uzyskasz najlepsze efekty – pozbędziesz się cieni, a także zachowasz na dłużej młodość swojej skóry."


To tyle od producenta.


Ja od siebie mogę powiedzieć, że


sposób użycia jest bardzo prostu i nie sprawi trudności nikomu.


Z resztą wchłania się niemal błyskawicznie więc również nie trzeba jakoś ekstremalnie dużo czasu poświęcić na jego naniesienie. Nie pozostawia również uczucia lepkości.


Ma delikatny, neutralny zapach, który nie zniechęci nikogo, nie szczypie w oczy, nie podrażnia nosa, skóry.
W dodatku nadaje się i na dzień i na noc, tak więc można go stosować kiedy nam wygodniej.


Jest bardzo wydajny i jedno opakowanie spokojnie wystarcza na ponad miesiąc.
Możecie mi wierzyć na słowo, że efekty widać dość szybko. Co prawda nie stosowałam osobiście, tylko do testów wykorzystałam moją mamę, bo ona - moim zdaniem - nadawała się do tego zdecydowanie lepiej. Może dla osoby w jej wieku trzeba by czegoś innego lub o mocniejszym działaniu, albo stosować musiałaby dłużej czy zacząć używać kosmetyków tego typu już jakiś czas temu. Niemniej jednak efekty są widoczne i zadowalające, nawet jak na stan okolic oczu jaki jest u niej. Nie tylko ja, ale przede wszystkim ona, jest zadowolona z kuracji jaką przeszła i z pewnością sięgnie jeszcze nie raz po ten właśnie krem.

Daję 8 i polecam :)

Zainteresowanych odsyłam na Stronę

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

8 komentarzy

  1. Skład wyglada naprawde fajnie, widac że musi dobrze nawilżać i odżywiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostalam go na urodziny i bardzo sie ciesze, bo gdyby ie to to pewnie bym go sama nie sprobowala i stracilabym kawalek naprawde fajnego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt. Pierwszy raz się z nim spotykam

    OdpowiedzUsuń
  4. można jeszcze gdzieś lusime nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym momencie? Najlepszy krem na cienie pod oczami jaki miałam.
    Się nogami i rękami obierałam a jednak jak dostałam w prezencie lusime tak się zakochałam.
    Ogólnie świetny skład ma a widzę, że nikt poza Tobą tutaj o tym nie pisze :D
    Znalazłam w ogóle, że lusime to polski produkt i do tego nie testowany na zwierzętach :D
    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba zmienilo sie lekko opakowanie ale skladowo chyba jest tak samo. w kazdym razie jestem zadowolona z zamowienia i skutecznosci tego kremu na cienie pod oczami. najtanszy nie jest ale nic tak nie dziala na mnie jak to.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia