Strony

Zottarella Light Mozzarella

wtorek, 22 maja 2018

Udostępnij ten wpis:
Dziś mam kolejną odsłonę Zottarelli, a konkretnie Zottarella Light Mozzarella:



"Skład:
mleko, sól, podpuszczka, regulator kwasowości: kwas cytrynowy.

Przeciętna wartość odżywcza w 100g produktu:

wartość energetyczna         657kJ          157kcal
tłuszcz                                             8,5g
- w tym kwasy nasycone                 5,8g
węglowodany                                  1,0g
- w tym cukry                                  1,0g
białko                                              19,0g
sól                                                    0,60g"


Zottarellę Light Mozzarella możemy nabyć w postaci pojedynczej kuleczki w woreczku o pojemności 200g (125g masy sera).



Koleżanka narobiła mi smaka więc wpadłam na nietypowy sposób sprawdzenia i wykorzystania tego sera.
Otóż zrobiłam koktajl owocowy z Zottarellą:




W tym celu wykorzystałam znajdujące się w domu owoce:
- banany
- mandarynki
- winogrono
- gruszka
- pomarańcze
(nie pytajcie o proporcje - ile miałam tyle użyłam - ale myślę, że to akurat nie ma zbyt wielkiego znaczenia, każdy zrobi jak mu bardziej odpowiada).
Do tego Zottarella Light Mozzarella i mięta (świeża).
Owoce umyłam i - te które tego wymagały - obrałam ze skórki. Wrzuciłam do blendera, dodałam miętę i zmiksowałam. Potem dołożyłam Zottarellę i jeszcze na chwilę włączyłam blender.

A oto efekt:


Może nie wygląda pięknie, ale w smaku miodzio i beż cukru (tyle co zawierały w sobie owoce).
Takie połączenie przypadło do gustu zarówno mnie jak i mojej rodzinie więc myślę, że znajdzie i innych amatorów :)

Dajemy 9 i zachęcamy do skosztowania - jak nie naszego kulinarnego eksperymentu to przynajmniej samego serka :)


Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do pozostawienia po sobie śladu :)


1 komentarz

  1. Bardzo fajny i zdrowy pomysł, wypróbuję z pewnością. Jak do tej chwili mozzarelli używałam głównie do sałatek, mięs i caprese :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia