Strony

Płyn do czyszczenia Nanomax

środa, 16 maja 2018

Udostępnij ten wpis:
Tym razem mam coś do czyszczenia lastrico od Nanomax


Chwilę trwało zanim ukazała się ta recenzja, ale muszę całą winę zwalić przede wszystkim na pogodę. Na mrozie nie bardzo jest jak. A jak pada deszcz to też taką robotę "można o kant .... rozbić". A jak już mogłam użyć środka jak na złość po tej czynności znowu nie padało, a chciałam zobaczyć czy środek oprze się działaniu warunków atmosferycznych czy już po kilku kroplach zostanie zmyty. Ale w końcu się udało i mogę podzielić się z Wami moimi wrażeniami, więc już nie smęcę :)

"Właściwości:
Profesjonalny preparat z aktywnymi cząsteczkami srebra do gruntownego czyszczenia. Szczególnie polecamy do silnie zabrudzonych posadzek kamienno - betonowych, lastrico, marmuru, granitu oraz do czyszczenia zabrudzeń cementowo-gipsowych.

Zastosowanie:
Do czyszczenia posadzek (kamień,lastrico, beton, marmur, granit), tarasów, nagrobków, pomników, elementów małej architektury. Niezbędny przy pracach remontowo-budowlanych, do usuwania zabrudzeń z gipsu i cementu.

Sposób użycia:
Stosować w rozcieńczeniu od 50ml do 200ml na 1litr wody w zależności od stopnia zabrudzenia. W przypadku bardzo silnych zabrudzeń można zastosować koncentrat
Używać rękawice ochronne.
Uwaga: wykonać próby na mało widocznych miejscach.

Skład:
anionowe środki powierzchniowo czynne - mniej niż 5%."

Tak było przed czyszczeniem (po zimie):







A tak po czyszczeniu przy użyciu środka od Nanomax:






Ogólnie środek poradził sobie bardzo dobrze z wyczyszczeniem wszystkich zabrudzeń. Napisy tak jak i zdobienia pozostały na swoim miejscu, nie rozmyło ich, nie zamazało itp.

Prawdę mówiąc pierwszy raz osobiście miałam okazję czyścić nagrobek, więc nie mam porównania z innymi środkami. Z pewnością, czego niestety nie ma na etykiecie, po wyczyszczeniu nagrobka należy go jeszcze wypolerować. W przeciwnym razie po wyschnięciu robi się szary nalot, który wgląda bardzo nieestetycznie. Na szczęście po wypolerowaniu cała powierzchnia aż się błyszczy.

Jak już wspominałam, z wystawieniem ostatecznej oceny wstrzymałam się aż do momentu kiedy pojawiły się opady deszczu. Dopóki opady były przelotne i delikatne w zasadzie nic się nie działo. Dopiero po przejściu burzy dało się zauważyć ślady po deszczu.


Daję 8, bo jednak ta polerka dała mi nieco popalić, ale zachęcam do osobistego wypróbowania i sprawdzenia tego środka.

Zainteresowanych odsyłam pod poniższe linki:

https://www.facebook.com/nanomax.official/

https://www.dynastore.eu/

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do pozostawienia po sobie śladu :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia