Strony

Vip Cosmetics - żel

czwartek, 10 maja 2018

Udostępnij ten wpis:
Nasza przygoda z Vip Cosmetics dobiega końca. Ale póki co mam dla Was jeszcze Żel do nóg zmęczonych i obolałych o działaniu kojącym i odświeżającym:


"Aktywny żel zawiera ekstrakty roślinne, które przynoszą ulgę zmęczonym nogom. Wyciąg z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i babki lancetowatej działają łagodząco i pielęgnuje zmęczone, opuchnięte nogi. Dodatkowo nawilża i wpływa na uelastycznienie skóry. Zawartość mentolu w preparacie chłodzi dając uczucie odprężenia i relaksu."


"Zawiera tylko naturalne składniki."


Żel przezroczysty, o ciekawym, aczkolwiek delikatnym zapachu.
Łatwo w aplikacji,  dobrze się rozsmarowuje i szybko się wchłania.


Właściwości tego produktu docenią przede wszystkim osoby, które sporo czasu spędzają chodząc lub nawet stojąc w miejscu. Wiadomo, że i zbyt długie siedzenie w miejscu nie jest przyjemnością, jednak z pewnością nogi znacznie mniej są wówczas obciążone.

Po nałożeniu odczuwa się delikatny chłód, a uczucie zmęczenia powolutku zostaje zastąpione przez uczucie odprężenia.
Wypróbowałam zarówno po całym dniu spędzonym w pracy (moja nie jest siedząca), a także po imprezie w trakcie, której całe popołudnie spędziłam w szpilkach. W obu przypadkach żel poradził sobie doskonale i już po kilku minutach od nałożenia poczułam znaczącą ulgę. Ba dość często po intensywnym dniu łapią mnie skurcze łydek, a tym razem obeszło się bez nich, więc tym bardziej mogę powiedzieć, że było warto sięgnąć po ten produkt.


Daję 9 (bo jednak zapach nie do końca mi odpowiada) i polecam osobom, które muszą np. "cały dzień spędzić na nogach".

Zainteresowanych odsyłam pod poniższe linki:

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do pozostawienia po sobie śladu :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia