Strony

Lisap Milao Polska - szampon i odżywka

poniedziałek, 14 maja 2018

Udostępnij ten wpis:
Kolejny wpis kosmetyczny tym razem będzie dotyczył szamponu od Lisap Milano Polska

Szampon:


"Szampon przeznaczony do pielęgnacji włosów podczas i po koloryzacji o kwaśnym pH. Usuwa zasadowe zanieczyszczenia i pozostałości z włosów i skóry głowy. Zamyka łuski włosa zatrzymując w jego wnętrzu pigmenty. Zapewnia nasycony, intensywny i długo utrzymujący się kolor. Zawiera ekstrakt z jagody, Ceramidy A2 oraz Color Care Complex.


Sposób użycia:
Nanieść szampon na mokre włosy. Wykonać masaż. Spłukać. Czynność powtórzyć ponownie."


Prosty w użyciu, o przyjemnym zapachu i jest bardzo wydajny, obficie się pieni i nawet na moje długie włosy spokojnie wystarczy na kilka myć.
Po jego użyciu na szczęście włosy nie są poklejone - przynajmniej moje.


Dopełnieniem szamponu jest odżywka do włosów.


"Odżywka balansująca przeznaczona do pielęgnacji włosów podczas i po koloryzacji o kwaśnym pH. Usuwa zasadowe zanieczyszczenia i pozostałości z włosów i skóry głowy. Zamyka łuski włosa zatrzymując w jego wnętrzu pigmenty. Zapewnia nasycony, intensywny i długo utrzymujący się kolor. Zawiera ekstrakt z jagody, Ceramidy A2 oraz Color Care Complex.


Sposób użycia:
Nałożyć odżywkę na skórę głowy oraz całą długość włosów. Wmasować. Pozostawić na 2-5 minut, następnie spłukać."


Podobnie jak szampon łatwa w użyciu, o przyjemnym zapachu i stosunkowo wydajna.


Tak było zaraz po farbowaniu:


A tak po kilku myciach przy użyciu szamponu i odżywki:



(próbowałam zrobić zdjęcie "po" w warunkach podobnych do tych w jakich robiłam "przed", ale się nie udało :( - mam nadzieję, że mi to wybaczycie).

Moje włosy to uparciuchy na wszystko, nie robią sobie nic z wszelkich środków jakie do tej pory używałam. Tak było i w tym przypadku. Nie widzę różnicy w ich kondycji przed i po zastosowaniu powyższych środków.

Nie wiem, jak długo kolor utrzymałby się bez stosowania środków przeznaczonych specjalnie do włosów koloryzowanych, ale po kilku myciach nie jest źle. Co prawda zjaśniał ale - w przeciwieństwie do zapewnień fryzjerki - kolor jeszcze jest i wygląda, że jeszcze przez jakiś czas się utrzyma.

Daję 7 na mnie, a raczej moich włosach, szampon i odżywka wielkiego wrażenia nie zrobiły, ale i nie mogę powiedzieć że są to złe produkty. Zachęcam do samodzielnej oceny i wyrobienia sobie własnego zdania.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do zostawienia śladu po sobie pod postami :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia