Strony

Zotarella Classic Mozzarella

sobota, 12 maja 2018

Udostępnij ten wpis:
Dzisiejszym wpisem zaczynamy zabawę z Zottarellą.




Skład:
mleko, sól, podpuszczka, regulator kwassowości: kwas cytrynowy.

Wartość odżywcza w 100g produktu:

wartość energetyczna         1029kJ          248kcal
tłuszcz                                  19,0g
- w tym kwasy nasycone      12,9g
węglowodany                        1,5g
- w tym cukry                        1,5g
białko                                    17,5g
sól                                          0,50g

Tę Zottarelle można znaleźć w dwóch opakowaniach:
- w kubeczku o pojemności 280g (150g masa sera) w postaci kilku kuleczek
- w woreczku o pojemności 200g (125g masa sera) w postaci jednej większej kuleczki.


Ja wykorzystałam ten ser do kilku potraw.

Sałatka:






- 1 opakowanie Zottarella Classic w woreczku
- 1 mały słoik marynowanych pieczarek

Ja wykorzystuję zarówno pieczarki jak i cebulkę oraz marchewkę. W zasadzie wystarczy odlać zalewę, pieczarki pokroić lub nie (zgodnie z zasadą "małe całe duże na pół). Do tego pokroić Zottarellę w kostkę, Doprawić do smaku według upodobań i gotowe.

Podałam ją podczas grillowania i z kiełbaską i piwem komponowała się znakomicie.

Koreczki:



- 1 kubeczek Zottarelli Classic
- 1 słoiczek pieczarek marynowanych
- 1 pomidor
- 1 słoik ogórków (ja miałam kiszone, ale myślę, że korniszony też byłyby dobre)

Pomidorka pokroiłam w kostkę, pieczarki na pół, ogórki w około centymetrowej grubości plasterki. Kuleczki Zottarelli na zmianę z pozostałymi produktami nabiłam na szpilki i gotowe. Jako przekąska doskonałe. Myślę że dla urozmaicenia można by dodać np szynkę lub inne produkty. Ja po prostu zrobiłam z tego co miałam w domu.

Zottarella jak to mozzarella ma swój specyficzny smak i nie każdemu musi odpowiadać.
Ja lubię, więc wcinam z ochotą - moim chłopakom również smakowały moje eksperymenty :) A i w kuchni dzięki temu mieliśmy, zwłaszcza z Pawłem sporo zabawy i frajdy.

Dajemy 8 i zachęcamy do skosztowania :)

Zapraszam na kolejne wpisy i zostawienie śladu swej obecności pod wpisami :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia