Strony

Anioł Coltona

piątek, 30 lipca 2021

Udostępnij ten wpis:

"Anioł Coltona" to kolejna z książek Agnieszki Siepielskiej.


Colton należy do klubu motocyklowego. Ale klub to coś więcej. To niemal święta rodzina, której żaden z członków nie pozwoli skrzywdzić. A on w tej rodzinie jest rzeźnikiem.
Lex po ciężkich przeżyciach musi zmierzyć się z traumą. Na punkcie czystości ma wręcz bzika. Nawet mała kropla jest w stanie wywołać u niej atak paniki.
Jednak oboje wiedzą, że potrzebują siebie nawzajem. 

Tylko czy anioł da radę ocalić rzeźnika? A rzeźnik nie zniszczyć anioła?

Powiem szczerze, że nie czytałam poprzednich części cyklu i trochę się tak musiałam wbić w środek akcji.  Jednej strony wielu rzeczy można się domyśleć. Z drugiej co innego domysły, a co innego wiedza.
Autorka pokazuje dość mroczny obraz bikerów. Nie są to grzeczni chłopcy, dla których jazda na motorze to hobby. Oni tworzą wręcz gang, który zrobi wszystko aby ochronić tych, których uważa za członków rodziny. A skoro ludzie zewnątrz nie szczędzą im powodów do obaw to i oni nie przebierają w środkach.
W tej części poznajemy nieco bliżej postać Coltona. Chirurga, który po stracie pracy nie potrafi sobie poradzić ze swoją mroczną stroną. I o ile jestem w stanie zrozumieć jego wahania odnośnie Lex, z jednej strony zależy mu na niej, z drugiej nie chce jej skrzywdzić, o tyle mam również ochotę gościa porządnie trzepnąć w łeb. W tym swoim niezdecydowaniu i wahaniach jest tak cholernie irytujący, że wcale się nie dziwię, że dziewczyna w pewnym momencie ma po prostu dość i idzie w innym kierunku.
Ogólnie autorka nie szczędzi bohaterów. Zarówno tych pierwszo- ,jak drugoplanowych. Zapewnia im "atrakcje" wręcz traumatyczne, ale dzięki temu całość nie jest tylko cukierkową sielanką. Książkę czyta się przyjemnie i szybko i muszę przyznać, że wzbudziła moją ciekawość zarówno części poprzednich jak głód kolejnych tomów. Myślę, że nie tylko mnie, ta seria przypadnie do gustu. A co przeszła Lex? Dowiecie się z książki ;)

Daję 7

Zainteresowanych odsyłam na LC oraz Fb wydawnictwa

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Muza SA

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia