Strony

Bransoletki

niedziela, 14 lutego 2021

Udostępnij ten wpis:

 Dziś dla odmiany coś z biżuterii. A konkretnie bransoletka od Ajzako.pl

Większość z nas lubi biżuterię. A jeśli nawet nie lubi to przynajmniej kilka sztuk na różne okazje gdzieś ma zachomikowane. 

Wiele można zamówić/kupić przez internet, a i w sklepach stacjonarnych nie brakuje ofert w tym zakresie. Jednak w tym całym szale można czasem się pogubić. Jak ktoś nie jest specjalistą łatwo również może się pomylić i przepłacić za produkt słabej jakości.

Osobiście gdy usłyszałam o pochodzeniu tej biżuterii podchodziłam do niej nieco sceptycznie. Ale muszę przyznać, że jest po prostu super. Nie tylko pięknie się prezentuje, ale i jakość nie pozwala przyczepić się nawet do drobiazgu. 

Zdjęcia nie oddają ich uroku, ale musicie mi wieżyc na słowo, że są cudne. Magnetyczne zapięcie jest bardzo mocne i potrzeba sporo wysiłku, żeby je rozpiąć, ale bez obaw spokojnie poradzicie sobie bez niczyjej pomocy. 

Wszystkie elementy są precyzyjnie ze sobą połączone, Nic nie wystaje, nie odstaje. Ba nawet ja, z moją wrażliwą skórą mogłam je nosić cały dzień i nie było żadnych podrażnień czy nawet zaczerwienienia skóry. Tak więc spokojnie mogę je polecić.
A teraz kilka słów o ich pochodzeniu, gdyż jest to produkt z Chin. Może oferta sklepu nie jest bogata, ale lepiej postawić na jakość niż ilość. Tym bardziej, że towary z Chin raczej są postrzegane jako kiepskiej jakości. Jednak myślę, że jak ze wszystkim - zawsze można znaleźć produkt lepszej i gorszej jakości. Sporo wysiłku kosztuje odnalezienie tych lepszych, ale odwdzięczają się za to w inny sposób. Obsługa sklepu dokłada wszelkich starań aby podać klientowi produkt najlepszej jakości przy zachowaniu niskiej ceny. Profesjonalizm w każdym calu. Dlatego tym bardziej zachęcam do odwiedzenia strony i sklepu i osobistego zapoznania się z ofertą. 

Daję 10 i polecam.

Zainteresowanych odsyłam na FB oraz do Sklepu

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :) 

1 komentarz

  1. Wyglądają obłędnie,choć osobiście noszę wyłącznie zegarek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia