Strony

Białą Perła - dla palaczy

środa, 24 lutego 2021

Udostępnij ten wpis:

 Tym razem mam kilka słów o paście od Sklep Kosmetyczny Minerwa, z serii Białą Perła dedykowana palaczom 


Palenie tytoniu powoduje powstawanie osadów, a także zażółcenie zębów, nieprzyjemny oddech i wysychanie jamy ustnej.

 Kto sam pali lub ma w bliskim otoczeniu palacza wie z czym to się wiąże (nie wspominając o aspekcie finansowym czy zdrowotnym). Pasta ta została tak opracowana, aby zniwelować problemy wynikające z palenia tytoniu. 


Producent zaleca stosowanie dwa razy dziennie przez miesiąc lub naprzemiennie z inną pastą przez dłuższy czas.
Oczywiście nie jest przeznaczona dla dzieci.

Przy ocenie tej pasty musiałam się wspomóc opinią kogoś bardziej zainteresowanego tematem. Tym bardziej, że stali bywalcy wiedzą, że jak testować to testować, a nie tylko udawać. Więc poprosiłam o pomoc kogoś kto pali od lat i nie ogranicza się do jednego czy dwóch papierosów na dobę. Powiem Wam, że osoba, która dostała ode mnie to zadanie już po kilku zastosowaniach stwierdziła, że różnica jest bardzo dobrze widoczna. A w następnej kolejności zapytała "gdzie można kupić tę pastę?" Zapach, smak, wygląd zębów zrobiły spore wrażenie. 
Jak na pastę nieco nietypowy kolor, o ziołowym smaku i zapachu. Nie powoduje podrażnień czy alergii. Zgodnie z sugestią jedna tubka spokojnie wystarczy na miesiąc użytkowania - przy założeniu, że korzysta z niej jedna osoba, dwa razy dziennie.
Najważniejsze jest jednak zadowolenie i skuteczność działania - dlatego tym bardziej dziękuję za pomoc i polecam wszystkim zainteresowanym. 

Daję 10 i zachęcam do odwiedzenia sklepu.

Zainteresowanych odsyłam na Fb  oraz na Stronę

Za pastę dziękuję Sklep Kosmetyczny Minerwa

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

2 komentarze

  1. Również posiadam tą pastę i jestem pod wrażeniem :) . Bardzo się cieszę że mogłam zdobyć to cudo i przetestować :) . W smaku jest bardzo fajna delikatna, efekt działania zauważyłam po kilku stosowaniach.super produkt naprawdę wart uwagi i zakupu dla osób które palą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi swietnie muszę ją polecić znajomym którzy palą dość sporo i niekiedy zarzekają na zwykle pasty które nie są tanie a nie spełniają ich oczekiwan

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia