Strony

Bawełniane mydło kuchenne

środa, 16 grudnia 2020

Udostępnij ten wpis:

Dziś kolejny produkt do użytku domowego. Tym razem bardziej wszechstronny, Bawełniane Mydło Kuchenne od Moss Laboratories


 Jest  to produkt przeznaczony, można powiedzieć ogólnie do kuchni. Można go stosować zarówno do mycia rąk, naczyń jak i warzyw czy owoców.


 Zostało wyprodukowane z naturalnych składników. I jest dostępne w trzech wariantach zapachowych:
- rozmaryn i mięta
- wrzos i lawenda
- imbir i bergamotka

Muszę przyznać, że jest bardzo wydajne. Aby umyć stos naczyń - łącznie z patelnią, wystarczyło dosłownie dwa razy nacisnąć dozownik.


Największe obawy miałam co do użycia na owoce, aż wybrałam pomarańczę. Każdy wie jak cytrusy są zabezpieczane na czas transportu i nieraz wręcz nie pachną swoim naturalnym aromatem tylko mają gorzkawy zapach środków, którymi zostały wręcz nasączone.
Dawno temu lubiłam z babcią robić kandyzowaną skórkę pomarańczową i zawsze wymagało to wiele wysiłku i konkretnego szorowania owoców. Jednak w końcu się przełamałam i muszę przyznać, że już niewielka ilość wystarczyła, aby najzwyczajniej w świecie umyć owoc - tak jak myjemy ręce. Bez zbędnego szorowania, aby gorycz znikła, a pomarańcz zaczęła pachnieć swoim naturalnym zapachem. Miałam co prawda już kilka razy styczność z preparatami dedykowanymi właśnie takiej czynności, lecz żaden jak do tej pory nie zainteresował mnie sobą na tyle bym chciała używać go dłużej. A to mydło jest wręcz idealne.

No i po myciu naczyń, owoców i wszystkich innych czynnościach jakie mogą się odbywać w kuchni ;) spokojnie można go użyć również do mycia rąk. Nie wysusza skóry, a wręcz powiedziałabym, że ją nawilża. A zapach niezależnie od tego, który wybierzemy jest bardzo subtelny i przyjemny (choć od rozmarynu i mięty - zrobiłam się głodna :)
Ja jestem oczarowana i polecam. Zachęcam do zaglądania na stronę, bo widziałam, że teraz można nabyć zestawy równie cudnych opakowaniach, jak to w którym przyleciały do mnie, ale w wersji świątecznej - może komuś sprezentujecie pod choinkę? ;) 

Daję 10 i polecam, bo produkt jest na prawdę rewelacyjny :)

Zainteresowanych odsyłam na Fp Moss Labs

Dziękuję za przesyłkę :)

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :) 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia