Strony

Limfa. Źródło energii i zdrowia".

poniedziałek, 28 marca 2022

Udostępnij ten wpis:

 Poradnik dotyczący naszego zdrowia, kto nie interesuje się zdrowiem własnym i swoich najbliższych? Teraz będzie mógł zapoznać się z możliwością wyeliminowania jednego z problemów, w ksiące "Limfa. Źródło energii i zdrowia" Lisy Levist Gainstey.


Wiecie, że ja do poradników mam dość spory dystans, ale.... tym razem muszę przyznać, że książka nawet przypadła mi do gustu. Nie tylko ze względu na formę w jakiej została napisana przez autorkę, ale i przystępność. Gdy mówię o przystępności mam na myśli opis wykonywanych ćwiczeń jakie podsuwa nam autorka. Oczywiście w moim odczuciu przynajmniej te pierwsze i tak najlepiej byłoby gdyby zaprezentował nam specjalista (wierzcie mi nie każdy ma wyczucie i potrafi rozróżnić nacisk piórka od nacisku monety). Wówczas mielibyśmy pewność czy dane ćwiczenia robimy poprawnie, ale po tych początkowych niedogodnościach spokojnie można się zastosować do tego o czym mówi autorka. Mamy tu również sporo miejsca poświęconego na opis czym jest sam układ limfatyczny, dlaczego jest on taki ważny, i dlaczego nie powinniśmy o nim zapominać.
Dodatkowo język jakim została napisana ta książka nie jest językiem sztywnym, trudnym i skierowanym tylko do określonej grupy. Wręcz przeciwnie. Jest bardzo prosty i raczej nikt nie powinien mieć problemu ze zrozumieniem o co chodzi, a i w głowie całkiem sporo zostaje ;) Tak więc myślę, że spokojnie - kto ma na to ochotę oczywiście - może sięgnąć po tę pozycje :)

Daję 7 i zachęcam do lektury :)

Zainteresowanych odsyłam na  LC oraz FB autorki

Za książkę dziękuję Wydawnictwu WasPos oraz Dominika Smoleń

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia