Strony

Koszulka od Prezent Simple

poniedziałek, 30 grudnia 2019

Udostępnij ten wpis:
O ile dobrze kojarzę, to póki co u mnie nie było jeszcze nic o ciuchach!!! Tak baba a o ciuchach nie pisze - no cóż ja raczej z tych co to za modą nie idą, ewentualnie wybierają to co im w danym momencie pasuje. Ale przede wszystkim ma być wygodnie i adekwatnie do aktualnego stanu rzeczy, mojego własnego komfortu i nastroju.


Ale no cóż, prędzej czy później musiało chyba i u mnie coś się znaleźć do ubrania i na tapetę idzie koszulka od Prezent Simple.


 Jak dla mnie super. Wierzcie lub nie ale chwilę mi zajęło żeby ja przetestować. Prałam kilkukrotnie i....
krudko mówiąc "szmata się z niej nie zrobiła".


Nie porozciagałą się, nie wyblakła. Nadruk się nie sprał, nie rozmył, nie wykruszył


Jak widzicie lepiej ode mnie informację (nie koniecznie mówię o rozmiarze) to wiecie, że ja na pewno zrobiłam po swojemu i jak miałam sprawdzić to sprawdziłam konkretnie. Więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że daje rade i bez obaw możecie zaglądać na stronę i do sklepu. Z pewnością znajdziecie coś dla siebie a zakupów nie pożałujecie :)


Tak koszulka jest męska i miała być dla męża, ale.......... nie!!! Nie oddam jej tak szybko i zostanie w mojej szafie z pewnością jeszcze długo.

Daję 10 i zachęcam do zakupów ;)

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony

FB

Sklep

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

1 komentarz

  1. Fajny pomysł na prezent z taką koszulkę. Zamówcie, do tego dokupcie coś ciekawego ze strony https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty i prezent gotowy! Bardzo lubię robić prezentu, więc zawsze szybko udaje mi się znaleźć to, co będzie interesujące.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia