Strony

Ego. Największa przeszkoda w leczeniu 5 ran

czwartek, 12 grudnia 2019

Udostępnij ten wpis:
"EGO. Największa przeszkoda w leczeniu 5 ran" Lise Bourbeau


To kontynuacja poprzedniej książki tej autorki. Tym razem na przykładach stara się ona pokierować osobami, które zdecydowały się w świadomy sposób poszukiwać sposobu uleczenia ich 5 ran. Przekazuje swoją wiedzę i zdobyte doświadczenie. Kieruje czytelnikiem przez cały proces od rozpoznania ran, przez zdefiniowanie ich aktywności i struktury po uzdrowienie.

Cóż mogę powiedzieć o tej książce?
Chyba poza tym, że zapowiadało się ciekawie, to po raz kolejny spotkałam się z poradnikiem, który nie dość że mnie do siebie nie przekonał, to jeszcze narobił mi "wody z mózgu". Nie jest to pozycja na moją głowę - to wiem na pewno.
Z tej strony technicznej jest ok. Druk, oprawa jest w porządku, nie rozpada się po jednym otwarciu. Czytać czyta się ją jak całkiem dobrze i szybko, ale.....
No właśnie Ale.... niewiele do mnie z tej książki trafia. To co chce przekazać autorka w znacznym stopniu, jak dla mnie, jest odpowiednie dla kogoś głębiej wsłuchanego w siebie. Raczej zwykły śmiertelnik taki jak ja niewiele z tego wyniesie dla siebie.

Nie wiem może jeśli kiedyś sięgnę po tę pozycję i przeczytam ja kilka razy to jakieś wnioski dla siebie z niej wyciągnę. Jednak póki co czas poświęcony na tę lekturę uważam za czas, który mogłam wykorzystać znacznie lepiej.

Może ktoś będzie miał inne zdanie, albo lubi tego typu treści i jemu będzie odpowiadać ta książka. O tym musi się przekonać każdy osobiście.

Daję 5

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

bonito.pl

Wydawnictwo KOS

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

2 komentarze

  1. Nie czytam takich poradników i raczej po tej recenzji nie zacznę hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba również i mnie te porady nie dotyczą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia