Strony

Serum Buatic

wtorek, 24 września 2019

Udostępnij ten wpis:
Wracam do Was z recenzjami kosmetycznymi :)
Zaczynamy od serum przeciwzmarszczkowego os Buatic




Skład:
koenzym Q10, palmitynian tetrapeotydu, ekstrakt z ruszczyka kolczastego, ekstrakt z eleuterokoka kolczystego, ekstrakt z lawendy wąskolistnej, ekstrakt z topoli czarnej, ekstrakt z guarany, Pirolidynokarboksylan magnezu.



Stosowanie:
Dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę.

Przed zastosowaniem





Po zastosowaniu



Serum ma niesamowity, przyjemny zapach.


Płynna konsystencja sprawia, że bardzo dobrze się je nakłada


i jeszcze szybciej się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości, suchej skóry czy innych niepożądanych efektów.


Osobiście jestem bardzo zadowolona. Może zdjęcia nie oddają w pełni efektu, ale wierzcie mi, że drobne zmarszczki jakie pojawiły się koło oczu i ust znacznie zostały zredukowane i to zaledwie w czasie kilku dni stosowania.


Daję 8 - jestem niemal pewna, że po dłuższym użytkowaniu zniknął zupełnie.

Zainteresowanych odsyłam na poniższą stronę:

Buatic

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

3 komentarze

  1. Łał, efekty na tym buatic rzeczywiscie są dobre. Bede musiala sie nim zainteresowac i przytulic buteleczke w najblizszym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale w sumei z checia bym sprawdzila co to. Tylko pytanie, czy to serum nadaje sie do noszenia w ciagu dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że na spokojnie, ja tak je nosze i nie widze jakiegos rolowania o ile nie nałoże go za grubo.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia