Strony

Kubiki

poniedziałek, 2 września 2019

Udostępnij ten wpis:
Ostatnio same książki i to głownie dla dorosłych. W końcu przyszła pora na coś innego i bardziej dla dzieci odpowiedniego. Chcę Wam pokazać nowość od Abino. Klocki KUBIKI



138 elementów do zabawy dla dzieci powyżej 4 roku życia.


 W czterech ulubionych przez dzieci kolorach - a na pewno przez mojego syna ;)
 

Klocki można łączyć za pomocą otworów i wypustek w jakie są wyposażone.


I co można z nimi zrobić?


Łączyć, łączyć, łączyć, łączyć i łączyć. W co?


A w co dusza zapragnie i podpowie wyobraźnia. Paweł zaczął od zbudowania wieży, ale można w zasadzie wszystko - no chyba że wcześniej zabraknie nam klocków ;)


 Są bardzo solidne - miałam okazję przypadkiem stanąć stopą. Jak klocek wytrzymał mój ciężar to znaczy się, że musi być solidny :)


Oprócz samych klocków mamy dwie maty piankowe, a na nich ludziki, drzewka, kółka tak więc pole do popisu naszej wyobraźni jest bardzo szerokie.

 
W sam raz na nadchodzące długie jesienno - zimowe wieczory. I muszę się przyznać Wam, że nie tylko Paweł lubi coś z nich kombinować. Sama nieraz coś modzę - ale ciiiiii nikt o tym nie musi wiedzieć :)


Polecam z czystym sumieniem i tym mniejszym i tym starszym jako ciekawą formę relaksu.

Dajemy 10 i zachęcamy do wspólnej zabawy.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wisy i zachęcam do komentowania ;)

P.S. Telefon mi padł i nie miałam czym nagrać jak się Paweł cieszył z tych kocków. Jednak wierzcie mi na słowo, że sprawią one wiele radości niejednemu dziecku ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia