Strony

Szampon i maska do włosów

poniedziałek, 24 czerwca 2019

Udostępnij ten wpis:
Dawno nie było nic z kosmetyków. Zwłaszcza tych od Lisap Milano Polska, ale pierwsze musiałam zrobić nieco porządku z poprzednimi zanim zaczęłam testować kolejne. 

Dziś mam dla Was opinię o szamponie i masce do włosów farbowanych i po inwazyjnych zabiegach chemicznych.


 Szampon:

"Szampon stworzony z myślą o pielęgnacji włosów po koloryzacji i inwazyjnych zabiegach chemicznych. Jego zadaniem jest regeneracja i zamykanie łusek oraz zatrzymanie pigmentów wewnątrz struktury włosa. Przedłuża trwałość koloru. Chroni przed promieniami UV. Zawiera ceramidy A2, ekstrakt ze słonecznika oraz Chroma Care Complex. Nie zawiera parabenów, silikonów, siarczanów i kolorantów. Charakteryzuje się delikatna formułą mycia i kwaśnym Ph."


Sposób użycia:
Nanieść szampon na mokre włosy. Wykonać masaż. Spłukać. Czynność ponownie wykonać tę  samą czynność/




Maska:

"Maska ochronna stworzona z myślą o pielęgnacji włosów po koloryzacji i inwazyjnych zabiegach chemicznych.  Wygładza, nawilża i wzmacnia włókna włosowe. Bogata w ekstrakt ze słonecznika."



Sposób użycia:
Maskę nanieść na umyte włosy, najlepiej szamponem Chroma Care. Wykonać masaż. Pozostawić na 10-15minut. Spłukać.


Jak możecie przeczytać wyżej, sposób użycia nie jest jakoś specjalnie skomplikowany i myślę, że każdy powinien sobie poradzić bez problemu z użyciem. Żeby unikać kontaktu z oczami i nie jeść to teoretycznie każdy wie.  


 Po użyciu, zwłaszcza maski, włosy - przynajmniej moje - robią się, choć na chwilę miękkie, przyjemne w dotyku. No i zapach jest bardzo przyjemny. 

Co do trwałości koloru, to nie powiem, bo na moich uparciuchach trzyma się już dwa miesiące. Wiadomo odrosty już są, ale kolor nie matowieje, nie blaknie, włosy są na swoim miejscu więc jest dobrze. 

Nie sprawdzałam tego koloru stosując inne produkty, więc trudno o porównanie, ale mam wrażenie, że tym razem farba trzyma się już dość długo, a przynajmniej dłużej niż w czasie gdy miałam nałożony inny kolor i używałam innych kosmetyków do włosów.

Zwłaszcza w ostatnim czasie znacznie więcej przebywałam na słońcu i również to nie przyczyniło się do rozjaśnienia koloru więc tym bardziej jestem z tego efektu zadowolona i działania zarówno szamponu jak i maski.

Daję 8 i proponuję samodzielne sprawdzenie na sobie.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB 


Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do zostawiania komentarza :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia