Strony

Kółko się zakochuje Zyta Kowalska

środa, 20 września 2017

Udostępnij ten wpis:
Tym razem miałam okazję przeczytać "Kółko się zakochuje" - w wersji elektronicznej - napisane przez Zytę Kowalską.




Książka opowiada o Kółku sześciu przyjaciółek. Każda z dziewczyn jest inna. Każda ma inne doświadczenia życiowe, inną osobowość, pasje. Jednak wspierają się wzajemnie przede wszystkim w trudnych sprawach damsko-męskich.
Dziewczyny mają za sobą różne doświadczenia związane z płcią przeciwną. Jednak w zasadzie wszystkie ich doświadczenia póki co kończą się wnioskami niezbyt przychylnymi dla rodzaju męskiego.
Próbują znaleźć Idealnego mężczyznę szukając go między innymi na portalach randkowych, szybkich randkach.Szukają porad u wróżki a nawet udają się w podróże poza granice ojczyzny. Niekiedy ich doświadczenia potrafią przyprawić o zawrót głowy
.

Prawdę mówiąc książkę czytało się dość lekko, może również dlatego że można odnaleźć dużo realnych problemów jakie towarzyszą młodym kobietom. Poszukują miłości i mężczyzny idealnego dla siebie. A ciągle napotykają na przeszkody:a to za bardzo zapatrzony w siebie, to ma zupełnie inne priorytety, chodzi mu tylko o jedno lub po latach związku uznaje że to nie to.
Dużo w niej problemów życia co dziennego kobiety i studentki, która w razie potrzeby może liczyć na Kółkowe Siostry.  
Jednak mnie nie porwała. Czegoś mi w niej brakuje. Nie wzbudziła we mnie w zasadzie żadnych emocji. Ot przeczytałam i to wszystko. Wiem za to że miło było przeczytać coś innego od tego co zazwyczaj czytam na co dzień. Ale z pewnością za nia nie zatęsknię.
 
Czy mogę ją polecić? Może ktoś lubi takie książki. Czy warto poświęcić czas każdy musi ocenić indywidualnie w mój gust akurat nie specjalnie trafiła. 

W swojej skali oceniam na: 5

Dziękuję autorce za możliwość przeczytania.

Mimo że książka do mnie nie trafiła, to znalazłam w niej kilka fajnych mądrości, którymi chcę się z Wami podzielić:

"Uznał, że dorósł do poważnego związku, kiedy poznał mnie, najbardziej interesującą kobietę pod słońcem. Czego też facet nie wymyśli, żeby zaciągnąć pannę do łóżka?! Kiedyś jeden mi obiecywał, że rzuci picie, jeśli dam mu szansę, ale już na drugi dzień się upił."

"I nigdy, przenigdy nie oglądał się za innymi laskami w jej towarzystwie, żył miłością do niej i był ślepy na pokusy świata."

"facet wykorzysta kobietę i porzuci, jak mu przejdzie afekt. Uczucie męskie jest z natury swej silne, lecz nietrwałe. Nie to co kobiece, taka na przykład damska nienawiść ciągnie się aż po grób."

"Dziury w drodze są nośne, dziury w drodze są dobre, a najlepsze są dziury, które mają swojego właściciela i można mu się dobrać do jaj, wykręcić i zmusić do płaczu."

"Facet powinien mieć coś na kształt psa przewodnika. Jakiś inteligentny czip w mózgu z instrukcją obsługi kobiet. "

"Można uśmiercić Frankensteina, ale nie da się spowodować, żeby kobieta przestała kochać faceta!"

„Kobiety muszą dbać o opakowanie, jako że są towarem na rynku, facetowi wystarczy dużo kasy i nawet się myć nie musi” – napisał wczoraj jakiś geniusz na forum internetowym..."

Zapraszam na kolejny wpis :)

1 komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia