Strony

Metryczka

piątek, 18 sierpnia 2017

Udostępnij ten wpis:
Nie wiem czy ktoś wie, że od jakiegoś czasu mam małą manię. A mianowicie jeśli mam tylko możliwość zbieram metryczki dla mojego synka. Tym razem doszła kolejna, a zrobiona przez Panią z Rękodzieło Dyź Joanna Markowiak.



Słodziutki misiaczek z gwiazdką. W otoczeniu danych dotyczących dziecka.



Kolorystycznie dobrana koronka i perełki dodają niesamowitego uroku.

Wszystko przykryte szybą. Po prostu cudeńko.




Stosunkowo solidne wykonanie. Piękna ramka, przybrana stroikami z kwiatów.


Koszt porównywalny z innymi podobnymi ofertami, ale za to jakość wydaje mi się znacznie lepsza.



Dodatkowo czas realizacji jest wręcz błyskawiczny, a paczka jest "pancerna" więc bez obaw szybka się nie zbije, a i ramka czy sama metryczka pozostanie bez niepokojących śladów.



Dzięki nóżce można ją postawić w dowolnie wybranym miejscu i cieszyć nią oko:







Daję 9 i polecam.


Zainteresowanych odsyłam na poniższą stronę:
https://www.facebook.com/dyzj.mar/

Zapraszam również na kolejne wpisy ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia