Strony

Kampania Dulux

niedziela, 6 sierpnia 2017

Udostępnij ten wpis:
Miałam farta i dostałam się do kampanii organizowanej przez Streetcom i Dulux.



Po kilku dniach od otrzymania informacji o zakwalifikowaniu się dotarła do mnie przesyłka z wybranymi testerami:



Wypróbowaliśmy wszystkie trzy:



 i ostatecznie padło na "zieloną wyspę", więc w następnym etapie taki kolor został zamówiony.

Po jakimś czasie otrzymaliśmy przesyłkę ambasadora,



która zawierała:
- 2,5l wybranej farby
- 20 katalogów
- 16 testerów kolorów (4 kolory po 4 testery) :




Katalogi i testery zostały rozdane wśród znajomych i rodziny, ale duża puszka farby zostaje z nami i dzięki niej możemy pomalować kolejne pomieszczenie w domu.

Padło na klatkę schodową. Dlatego wybrałam farbę do kuchni i łazienki - różnica temperatur ( mimo ogrzewania ) jednak robi swoje.


Pamięta ona jeszcze czasy malowania moich dziadków - przed wprowadzką tak wyszło, że nie zdążyliśmy jej pomalować, ale pomału do przodu i wszystko będzie :)


Oczywiście w pracach mieliśmy naszego małego pomocnika:



Farba jest bardzo wydajna - wystarczyło na znacznie większą powierzchnię niż początkowo zakładaliśmy.

Specjalnie żeby sprawdzić jak będzie kryła nie gruntowaliśmy ścian. Efekt jest powalający. Nie ma żadnych przebłysków poprzedniej farby.




Na czym polega technologi hydrofobowa farb Dulux?
Technologia hydrofobowa sprawia, że farba odpycha wodę oraz płynne zabrudzenia, nie pozwalając im przeniknąć w głąb powierzchni - po prostu spływają ze ściany. Dzięki temu usuwanie plam jest bardzo proste - wystarczy przetrzeć suchą ściereczką. Farba w tej technologii nabiera swoich właściwości co prawda dopiero po upływie 28 dni od malowania, jednak dzięki temu nadają się idealnie do każdego pomieszczenia, zwłaszcza uczęszczanego przez dzieci.


Dzięki aplikacji, jaką oddaje do dyspozycji użytkowników, Dulux Visualizer możemy w prosty sposób dobrać i zaplanować kolory w naszym wnętrzu. Ma ona kilka różnych ciekawych opcji i jest banalnie prosta w użyciu.


Po upływie 28 dni od pomalowania sprawdziłam odporność farby na plamoodporność i faktycznie wystarczył ruch ręki uzbrojonej w ściereczkę, na ścianie nie pozostał ani jeden ślad po rozlanym soczku. Jednocześnie śmiało można powiedzieć, że jest również odporna na ścieranie gdyż nawet pod wpływem płynu, nie zeszła ona wraz z sokiem tylko bez zmian pozostała na ścianie.


Jak widać na załączonych zdjęciach malowanie tą farbą jest dziecinnie proste.


W sklepach i na stronie można zamówić testery kolorów, dzięki czemu można pomalować kawałek ściany w interesującym nas kolorze i zobaczyć czy dany odcień faktycznie będzie nam odpowiadał w rzeczywistości.

Ja daję 10, za wydajność farby, bogatą ofertę firmy i ekstra zabawę jaką mieliśmy w trakcie trwania całej kampanii oraz za samą kampanię, która moim zdaniem, została bardzo dobrze zorganizowana i sprawnie przeprowadzona.

Zainteresowanych odsyłam na stronę firmy w celu zapoznania się z pełną ofertą:
https://www.dulux.pl/pl
oraz na
https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/1ab434378db6cfa9bbe2914e51f86245
gdyby ktoś miał ochotę zarejestrować się i może kiedyś wspólnie ze mną wziąć udział, w kampanii organizowanej przez Streetcom.

A oto efekt końcowy malowania naszej klatki schodowej (jeszcze przed ostatecznymi pracami):


Dziękuję za otrzymaną możliwość. Polecam zarówno organizatora jak i sponsora kampanii i zapraszam na kolejne wpisy.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia