Strony

Facet do wzięcia

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Udostępnij ten wpis:
"Facet do wzięcia" książka napisana przez trzy autorki: Bogumiła Roch- Romanowska, Emilia Anna Dominik i Anna Crevan Sznajder



W tej książce poznajemy trzy panie redaktorki - Enn, Ann i Mili - pracujące dla gazety, która organizuje konkurs pod takim samym tytułem jaki nosi książka.
Są one obcjokrajowcami w kraju kwitnącej wiśni - Japonii. Piękne, młode, profesjonalistki w swojej dziedzinie.
Zajmują się konkursem, a po wyborze trzech laureatów to one przeprowadzają z nimi wywiady, towarzyszą im podczas sesji zdjęciowych....

Policjant, strażak i cukiernik. Swym zachowaniem, pracą i urokiem osobistym zdobywają serca czytelniczek. Lecz nie tylko... Trzy przyjaciółki wpadają jak śliwki w kompot. Panowie po bliższym poznaniu okazują się być idealnymi dla nich samych kandydatami, jednak całą szóstkę zostały nałożone ograniczenia, których powinni przestrzegać. Tylko czy serce podlega jakimkolwiek klauzulom? Czy kieruje się rozsądkiem? Czy słucha kogokolwiek?

Nie zawsze można mieć to czego się chce, nie zawsze los układa się po naszej myśli. Czasem dotknięcie zakazanego owocu grozi niekontrolowanym pożarem, mimo że miał to być tylko jeden niewinny raz.

Pełna perypetii, humoru, łez, determinacji, rozterek i scen namiętnych uniesień historia, która dostarcza wielu emocji i pobudza zmysły.

Książkę czytamy, przez większość czasu, z perspektywy trzech głównych bohaterek, dzięki czemu mamy pogląd na tę samą sytuację z kilku różnych punktów widzenia. Jednocześnie każda z dziewczyn ma własne życie i widzimy również co każda z nich robi i myśli niezależnie od swoich przyjaciółek - w końcu wszyscy jesteśmy inni i przeżywamy różne rzeczy/sprawy na swój sposób.

Spodobało mi się opisywanie scen łóżkowych. Połączenie pełnego pasji aktu z cudnym opisem odczuć bohaterek podczas jego trwania.

Bardzo przyjemnie i szybko czyta się tę książkę. Nawet drobne literówki nie stanowią jakiegoś większego problemu i nie rzutują na całość.

Daję 8 i polecam każdemu kto lubi momentami zabawne historie miłosne lub po prostu chce poczytać ciekawą książkę.

Cytaty jakie wpadły mi w oko:

"Dzień bez czegoś słodkiego, to dzień stracony."

"panna za drinka."

"Przez to wszystko miałam jeszcze większego wkurwa......."

"...jakbyśmy w nocy musiały wąchać stare skarpety do poduszki."

"Moje ciało, zmysły i uczucia już nie należały do mnie. Byłam jego, cała. Tu i teraz. Byłam jego, a on mną."

"Jestem kobietą z krwi i kości. Jestem podatna na czułości i pełna zazdrości..."

"...teraz to był zakazany owoc. Jednak nie żałowałam tego, co się stało. Cudownie było mieć go, aby te kilka chwil dla siebie. I co by nie zrobił teraz i z kim, nie da się już wymazać ani cofnąć przeżyć, jakie były tylko dla nas."

"Och witaj depresjo. Kawa, herbata czy od razu wódeczki?"

"Ona by pewnie wyszła cało z każdej kolizji drogowej i to bez poduszki powietrznej."

"Dopiero potem mogłam przywalić nagrobną płytę swojej nadziei olbrzymim kamieniem."

"Gdybym coś powiedziała, to wtedy popłynęłabym potokiem słów zupełnie niepotrzebnych. O miłości, zaangażowaniu, moich uczuciach względem niego oraz no cóż, złamanym sercu, gdyż wybrał kogoś innego, a ja zostałam sama."

"- Za co pijemy?...
- Za tę chwilę, by trwała, a jutro nigdy nie nadeszło!"

Zapraszam na kolejne wpisy :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia