Strony

Zabawy na festynie

czwartek, 29 czerwca 2017

Udostępnij ten wpis:
Kto mnie zna wie że nie lubię siedzieć na miejscu i jak tylko mam okazję to wyciągam moich chłopaków na różne imprezy odbywające się w naszej okolicy.

Tak się bawiliśmy ( a zwłaszcza Pawełek) na Pikniku Rodzinnym u nas w miejscowości:

Były dmuchane zjeżdżalnie:



Trampolina ( w domu jest ale ta na imprezie również musiała zostać zaliczone ):


 I kule ( prawdę mówiąc syn mnie zaskoczył - myślałam, że Paweł będzie się bał a tym czasem zamiast strachu była dobra zabawa i niechęć do opuszczenia tej wielkiej piłki ):


No i to co Pawełek w ostatnim czasie lubi najbardziej ( wozy strażackie ):










No i zdobycz synka:


Ah ta Masza..... Chyba wszystkie dzieci ją kochają najbardziej pod słońcem. Paweł ze swoją chciał nawet iść spać :)

Nie byliśmy na całej imprezie, ale i tak dobrze się bawiliśmy.
Czekamy na kolejną ;)

A przy okazji dziś chciałabym złożyć tak moim jak i wszystkim pozostałym Piotrom i Pawłom najserdeczniejsze życzenia imieninowe.
Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń.
Szczerych przyjaźni i prawdziwej miłości
Tak skromnie Wam przesyłam wraz z mnóstwem cieplutkich buziaczków ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia