Strony

NaturalWood Grzegorz Bazan

piątek, 16 czerwca 2017

Udostępnij ten wpis:
Dziś chciałabym przedstawić Wam produkty jakie dostałam do recenzji od "mojego sąsiada" :) jakim jest NaturalWood Grzegorz Bazan.



Wyżej wymieniona firma zajmuje się produkcją mebli i dekoracji z drewna.
Ja do testu dostałam:
- pojemnik na chusteczki
- podkładki pod naczynia
- pudełko na drobiazgi


Pudełko na drobiazgi ma wymiary: 17,5 x 18 x 20 cm (razem z pokrywką). Wykonana jest z cieniutkich, obustronnie polakierowanych deseczek. W środku nie ma żadnych przegródek, ale za to można włożyć do niej w zasadzie wszystko. Może służyć za schowek na drobiazgi, biżuterię, co tylko dusza zapragnie i zmieści się do środka :) Dzięki pokrywce można zamknąć i postawić na półce.



Pojemnik na chusteczki: 12,5 x 13 x 12,5 cm. Jak skrzyneczka wykonany z deseczek obustronnie lakierowanych. W górnej części znajduje się otwór umożliwiający wyjmowanie chusteczek.



Zaś od spodu, znajdujące się w środku opakowanie z chusteczkami, aby nie wypadło jest zabezpieczane przy pomocy deseczki przywiązanej sznureczkiem. Deseczka wchodzi dość ciasno.


Podkładki pod naczynia w różnym kształcie i o grubości około 2cm. Nie są lakierowane więc spokojnie można postawić na nich np gorący garnek.


Jak widać każdy przedmiot nosi logo firmy, które pięknie się prezentuje w każdym pomieszczeniu w którym się znajdzie.


W mojej skali daję 10 - za pomysłowość, solidne wykonanie, dbałość o każdy szczegół i bogatą ofertę jaką posiada firma.W dodatku jak widać do nawet zapakowania paczki został użyty sznurek nie taśma a i on nie jest foliowy - więc spokojnie można powiedzieć, że dostałam eko paczkę :) 

Zainteresowanych zapraszam do zaglądnięcia pod poniższe linki:
https://www.facebook.com/NaturalWoodGB/
oraz
http://www.naturalwoodgb.com.pl/

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia