Strony

W czarnej zimnej wodzie

sobota, 24 kwietnia 2021

Udostępnij ten wpis:

 "W czarnej zimnej wodzie" Jana Godlewskiego to kolejna książka od Wydawnictwa Oficynka, z którą miałam okazję się zetknąć w ostatnim czasie. A teraz kilka słów o niej


Kacper uciekając przed przeszłością trafia na małą grecką wyspę. Tam odzyskuje równowagę psychiczną i spokój ducha. Niestety po powrocie do Polski musi zmierzyć się z nieciekawą historią swojej rodziny. 

Czy uda mu się poznać prawdę? 

Poszukiwanie prawdy nigdy nie jest łatwe. Staje się tym trudniejsze gdy i ona nie należy do łatwych. Czasem wręcz wychodzi na to, że lepiej byłoby, gdyby prawda nie ujrzała światła dziennego. Życie w niewiedzy niekiedy bywa wręcz zbawienne.
Bohater próbując odpowiedzieć na kolejne pytania musi mierzyć się nie tylko z sobą samym, ale również z wszechobecnym złem. Przemoc, rozpacz i gęsto ścieląca się śmierć. Nie jest czymś prostym zmierzenie się z tym. A życie z traumą wymaga bardzo dużej determinacji i silnej psychiki. 

Prawdę mówiąc, przeczytałam tę książkę i już. Nie należy ona do łatwych, ale wrażenie również nie zrobiła na mnie. Ot kolejna książka za mną. Może komuś bardziej przypadnie do gustu? 

Daję 5

Zainteresowanych odsyłam na FB Wydawnictwa oraz LC

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Oficynka i Dominice Smoleń

Zapraszam na kolejne spisy i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia