Strony

Nowoczesna czarodziejka

czwartek, 28 maja 2020

Udostępnij ten wpis:
"Nowoczesna czarodziejka" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Pani Ewy Kassala


Każdy wie jak w dawnych wiekach były postrzegane osoby, które potrafiły posługiwać się ziołami czy leczyć różne schorzenia. W tym poradniku możemy znaleźć odpowiedź na pytanie: jak wygląda czarodziejka współczesnych czasów?

Kim jest nowoczesna czarodziejka? Jak wygląda? Czym się zajmuje?

Prawdę mówiąc, nie wiem co mam napisać. Przeczytałam i poza kilkoma ciekawostkami w sumie nie znalazłam nic fajnego w tej książce. Ładnie wydana, bogato ilustrowana, ale jednak jakaś taka nijaka. Lektura była wręcz męcząca, jak dla mnie. Próbowałam dać jej szansę do samego końca, ale była to jedynie droga przez mękę i gdyby nie ilustracje niestety, ale pewnie dalej, by się nie męczyła żeby po nią sięgnąć.

Daję 5.

Zainteresowanych odsyłam na poniższą stronę:

LC

Cytaty/ fragmenty, które wpadły mi w oko:

"Rozpoznanie czarownicy w tłumie raczej nie jest możliwe, to nie te czasy. Współczesne czarownice są inne. Ale ja wiem, co je różni od pozostałych kobiet - żyję dość długo, mam wiele różnego typu doświadczeń. Na prawdziwą czarownicę wystarczy spojrzeć z bliska i ...już wiadomo. One mają w oczach coś zupełnie niezwykłego: iskry, blask, żar, tajemnicę, jakąś przedziwną głębię."

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia