Strony

Odświeżacz powietrza AFRYKA

piątek, 12 kwietnia 2019

Udostępnij ten wpis:
Dawno nie było żadnych kosmetyków, zwłaszcza tych do domu.
Dziś chcę się podzielić moją opinią o odświeżaczu powietrza FORLUX AFRYKA



Zapach zawiera olejki z drzewa sandałowego i cedru, patchule oraz wanilię.


Wystarczy kilka razy psiknąć, aby w powietrzy rozpylić zapach utrzymujący się kilka godzin. 


Nie trzeba go już rozcieńczać, ani nic kombinować - jest to preparat gotowy do użycia w każdej, odpowiadającej nam chwili.


Pojemność 200ml przy proponowanej cenie, moim zdaniem jest w zupełności satysfakcjonująca.


Nie zaobserwowałam żadnych reakcji alergicznych po jego użyciu ani u siebie ani u pozostałych domowników. Z miłą chęcią korzysta z niego każdy z nas, gdyż zwyczajnie zapach jest bardzo przyjemny.
Z czystym sumieniem mogę go polecić zarówno do użycia w domu jak i np, samochodzie ;)

Daję 10 i zachęcam do zakupów ;)

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

CHEMIA DOMOWA

FB

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania :)

4 komentarze

  1. Raczej nikt z ludzi nie lubi kiedy w bliskim otoczeniu pojawiają się niekoniecznie przyjemne zapachy. Ja w takiej sytuacji staram się mieć przy sobie neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ który jak dla mnie sprawdza się bardzo dobrze. Tym bardziej, iż skutecznie bez najmniejszego problemu radzi sobie z niekoniecznie ładnym zapachem a nie tylko go maskuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowałam już w sklepie chemiadomowa.com. Mają ciekawe produkty. Ale Afryki jeszcze nie wąchałam. Lubię "wiosenny bez" Forluxa

    OdpowiedzUsuń
  3. Neutralizacja to jedno, ale co zrobić aby powietrze było świeże? Tutaj https://zdrovi.pl/ tak sobie czytam o oczyszczaczach powietrza i wygląda na to, że jeśli posiadają one dodatkowo jonizator to można właśnie taki efekt otrzymać. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie urządzenia jak oczyszczacz powietrza bardzo dobrze się sprawdza w przypadku alergii bo skutecznie eliminuje alergeny. ale w przypadku kiedy trzeba przebywać na dworze i nie chroni nas oczyszczacz to jak radzić sobie z objawami alergii poczytacie sobie na stronie dbam o oczy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia