Strony

Dekoracja wielkanosna

niedziela, 24 marca 2019

Udostępnij ten wpis:
Święta Wielkanocne tuż tuż, a ja mam okazję zaprezentować Wam piękną dekorację która wyszła spod ręki Pani Wioli z Kreatywne Tworki Wiolki.


 Jajko zostało pięknie wykonane z dbałością o najmniejsze szeczgóły.



Dokładnie zostały dopasowane wszystkie elementy.



Kolory i dodatki dobrano idealnie. Przywodzą na myśl wiosenę i bardzo nadchodzące święta.



Nie ma żadnych odstających niteczek. Zbędnych elementów.


Piórka nadają dodatkowej lekkości całej konstrukcji. 


Z resztą wszystko widać na załączonych zdjęciach.


Choć uwierzcie mi na słowo, że przy moim braku zdolności fotograficznych myślę, że nie udało mi się umniejszyć w żadne sposób pracy jaka została włożona w wykonanie tego cuda.


Zarówno na półce jak i w ogrodzie prezentuje się znakomicie.



Jajko umieszczone na okrągłym wianku, więc bez obaw można postawić w każdym miejscu, byle tylko podstawa się zmieściła.


Zachęcam do odwiedzania strony


i składania zamówień - nie tylko świątecznych.


Kontakt jest bardzo miły i pełen profesjonalizmu. Zakres oferty jaka jest proponowana klientowi również jest bardzo szeroki, więc każdy znajdzie coś dla siebie. A po pierwszym zamówieniu z pewnością będzie wracał przy każdej sposobności.

Daję 10.

Zainteresowanych odsyłam na poniższą stronę:

Kreatywne Tworki Wiolki

Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do komentowania ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia