Strony

Biolonica

sobota, 30 marca 2019

Udostępnij ten wpis:
Kolejny zestaw kosmetyczny. Tym razem jest to zestaw dla Pań: krem pielęgnacyjny do twarzy i krem regenerujący pod oczy od Biolonica


Krem pielęgnacyjny do twarzy 30+:

Hipoalergiczny krem na dzień, do każdego typu skóry. Z komórkami macierzystymi jabłoni, kwasem hialuronowym i ekstraktem z jabłka. Bio - regeneracja komórkowa.


Sposób użycia:
Krem delikatnie wklepać na oczyszczoną skórę twarzy.
Stosować codziennie rano.



Pielęgnacja skóry naturalnymi emolientami, głębokie nawilżenie i zwalczanie wolnych rodników.


Szczerze mówiąc pierwszy raz spotkałam się z sytuacją kiedy po użyciu kremu skóra zaczęła mnie szczypać. Pierwsza myśl: uczulenie?! Zmyłam, profilaktycznie zażyłam wapno i było ok. Odczekałam kilka dni i jako że nic nie wskazywało na to że coś złego się dzieje ponowiłam próbę. I powiem, że bez małych obaw ale po nałożeniu kremu znowu poczułam szczypanie, ale jakby delikatniejsze. Odczekałam chwilę i ustąpiło. Ciągle obserwując czy nie pojawiają się jakieś zmiany wytrwałam cały dzień. Potem kolejny i kolejny. Po kilku dniach już tego szczypania nie było, ale za to skóra jakby zrobiła się jędrniejsza i nie tak sucha jak zazwyczaj. Widać, że krem jej służy z czego jestem bardzo zadowolona.

Krem regenerujący pod oczy 30+:
  
 
Hipoalergiczny krem na dzień i na noc do każdego typu skóry. Z komórkami macierzystymi jabłoni, masłem shea, ekstraktem z grejpfruta.


Sposób użycia:
Krem delikatnie wklepać pod oczy. Stosować codziennie rano i wieczorem.


Głębokie nawilżenie, regeneracja i rewitalizacja skóry oraz uelastycznienie i wygładzenie.



.Podobnie jak w przypadku kremu do twarzy, było z kremem pod oczy, co już nie tak bardzo ale również było dość zaskakujące. Choć po efektach stosowania wcześniej wspomnianego kremu już nie miałam takich obaw.
Zawsze mam małe worki pod oczami i jak do tej pory nic sobie z tego nie robiłam. Jednakże po kilkukrotnym zastosowaniu tego kremu pozbyłam się ich zupełnie.


Oba kremy mają dość specyficzny zapach, do którego chyba po prostu trzeba się przyzwyczaić. Chociaż czy to jest najważniejsze? Najważniejsze jest to że działają jak na mój gust dość specyficznie, ale przede wszystkim skutecznie.

Daję 8, bo jednak jakoś nie mogę się przełamać z tym zapachem, ale zachęcam do zakupu i osobistego wypróbowania.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

STRONA

Zapraszam na kolejne wpisy :)

1 komentarz

  1. Fajne kosmetyki,tylko mój problem to brak konsekewncji w stosowaniu. :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia