Strony

7Pharma

piątek, 6 lipca 2018

Udostępnij ten wpis:
Po raz kolejny mam okazję zaprezentować Wam produkt z bogatej oferty firmy 7Pharma. Tym razem jest to nowość, a mianowicie drażetki


Radość z paczki obowiązkowa


Drażetki są dostępne w trzech smakach:


ananasowym


malinowym


malinka na gardło


i truskawkowym.


Drażetki są bardzo smaczne.


Podobnie jak, już wcześniej prezentowane lizaki, przypominają cukierki pudrowe, które pamiętam jeszcze z dzieciństwa.


Ale jak widać Pawełkowi bardzo smakują.


Nie będę Was zanudzać tym razem pisaniem o wartościach odżywczych. A na stronie producenta możecie znaleźć również dokładniejszą informację odnośnie składu. Ja Wam powiem tylko, że nie zawierają glutenu, cukru i laktozy.
Wielkość pojedynczej saszetki z cukiereczkami jest idealna do kieszonki, więc można ją zabrać ze sobą wszędzie. A ilość cukiereczków jaka znajduje się w jednym opakowaniu wystarczy spokojnie na cały dzień.


Pokusiłam się po raz kolejny o opinię mojej diabetyczki, która również jest pod ich wrażeniem. Mówi że może spokojnie zjeść i nic jej nie dolega.

 
Na własnej skórze miałam również okazję się przekonać o skuteczności działania drażetek na gardło - tak się złożyło, że się przeziębiłam. I faktycznie pomagają. Łagodzą ból, a po zażyciu kilku czuć znaczącą poprawę. Tak więc tym bardziej polecamy :)

Dajemy 10 i polecamy z całego serca.

Zainteresowanych odsyłam na poniższe strony:

FB

STRONA

Zapraszamy na kolejne wpisy :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia