Strony

Body

sobota, 28 kwietnia 2018

Udostępnij ten wpis:
Chciałabym Wam zaprezentować body wyszczuplające od ewiola.pl


Jest to model, który jest zasuwany na zamek


a także posiada rząd haftek



Zaś w kroku znajduje się 3 rzędy haftek dzięki, którym bez problemu możemy skorzystać z toalety.



Nie można również pominąć regulacji długości ramiączek - jak niemal w każdym biustonoszu.



Nie lubię się tym "chwalić", ale cóż, żebyście mieli porównanie. Po ciąży została mi "zimówka", którą pomału udaje mi się "gubić", ale jednak jest to pomału.

Taką mam fałdę normalnie:


A tak wygląda mój brzuch w bodziaku:


Do ideału trochę mi brakuje, ale i tak powiedziałabym, że znacznie lepiej wyglądam jednak po założeniu body. No i rzecz jasna ubrania ładniej się układają.

Na ile dałam radę - sama - zrobiłam kilka zdjęć abyście mogli zobaczyć jaki jest efekt.



Nikt nie mówi, że jest to cudowny strój po założeniu którego od razu zbędne kilogramy same wyparują i już zostaniecie szczupli - no niestety nic z tego. Niemniej body jest tak uszyte, że doskonale maskuje zbędne fałdki i nawet pod najcieńszym ubraniem nasze ciało zupełnie inaczej wygląda. A wygląda przede wszystkim na bardziej opływowe.



Z pewnością nie jest to strój, który wyjmujesz prosto z opakowania, zakładasz i jazda na salony. Ja przynajmniej, musiałam chwilkę w nim pochodzić aby się do niego przyzwyczaić. Ale i nie są to buty, które tydzień przez planowanym założeniem trzeba rozchodzić, wystarczy raptem kilka minut.
Myślę, że jeśli ktoś lubi obcisłe ubrani to nie będzie miał z tym problemu.
Gdy przywykłam do nowego stroju, już mi on nie przeszkadzał i mogłam spokojnie wrócić do codziennych obowiązków. Tak, na pierwszy rzut, chodziłam w nim cały dzień w domu. Podczas normalnych codziennych obowiązków nie spociłam się w nim a to to już jest bardzo duży plus, nie krępuje ruchów i można się do niego przyzwyczaić jak do drugiej skóry, a pod ubraniem zostaje niezauważone.

Body zostało tak zaprojektowane, a materiał przeszyty aby osiągnąć jak najlepszy efekt. I to nie tylko wyszczuplenia, ale również PUSH UP. Dzięki takiemu nie innemu szyciu, wymusza na noszącym poprawę postawy, a co za tym idzie nie garbimy się.



Dostępne jest w kolorze beżowym oraz czarnym więc spokojnie można je dobrać kolorystycznie do każdego ubrania, czy gustu.

Można również wybrać między 3 rozmiarami.



Cena, jak dla mnie nie jest wygórowana, więc jak najbardziej każdy może sobie pozwolić na zakup.

Daję 9 za solidność i zachęcam do zakupów :)

Zainteresowanych odsyłam do odwiedzenia poniższych stron (myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie):

FB

STRONA


Zapraszam na kolejne wpisy i zachęcam do zostawienia po sobie śladu pod postami :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia